מגמת עיצוב שיער

שלום, אני אביבה ואני מרכזת את מגמת עיצוב שיער. חשוב לי שהתלמידים יבינו שהם לומדים במגמה ברמה גבוה, שאנ י מכינה אותם לקראת העבודה המעשית במספרות, בארועים וגם כבעלי עסקים. אני חושפת בפניהם את כל סודות המקצוע. אני מאתגרת אותם ע"י חשיפת סודות המקצוע. זה בעצם כמו קוסם: אנחנו עושים כל מיני קסמים בשיער כדי שיראה כלכך טוב ובריא, בתסרוקות מיוחדות ובמראה מרהיב ואני, תפקידי לחשוף בפניהם את הסודות האלה. ע"י אתגרים שאני מציבה להם, משימות שאני נותנת להם, הם מגיעים לתוצאות שמהם אנחנו יכולים להגיע לסודות המקצוע. אני מסבירה שיש פתרון לכל בעית שיער, כולל מילוי לשיער מדולל, הארכת שיער, ניצול מירב השיער בתסרוקות ערב (ללא תוספות שיער) גם במיקרה שהשיער איננו מספיק עבה. יש פתרון לכל דבר.

חשוב לי להדגיש: קבלת הלקוח באדיבות, איבחון והתאמה של תסרוקת למבנה פנים, או תספורת למבנה ראש. מאוד חשוב, לפני כל פעולה, לנהל שיחה עם הלקוח. מהשיחה אני מזהה את האופי שלו, מהי הבעיה שלו ומה אני, כאשת מקצוע, צריכה לתקן. השיחה עם הלקוח חשובה כי אני יוצרת קשר עם הלקוחה (מה שכניראה יגרום לה לבוא אלי עוד הרבה), אני מסבירה לו בצורה מקצועית מה ניתן לעשות, ואז הלקוח רגוע. הלקוחה היא פרסום מהלך! השיחות הללו חשובות מאוד ללקוח, לקשר שלי עם הלקוח, לרוגע שהלקוח ישב על הכיסא. חשוב להסביר לו כל שלב של הטיפול.
אם הלקוחה נראית טוב ומרוצה מהטיפול, היא מעבירה את זה הלאה ברצון, וכך אני מכפילה את כמות האנשים שיגיעו אלי.

ישנה עוד נקודה חשובה: הם חייבים להמשיך להשתלם וללמוד כל החיים. ספר טוב הינו מקצועי, ולכן חייב להיות מעודכן בכל החידושים!

עוד נקודה חשובה: יש לדעת לחדש את המראה של הלקוחה, גם אם מדובר בשינוי שנראה קטן. לדוגמא: פוני, גוונים לפוני, דירוג למסגרת הפנים ואפילו להמליץ על פן שונה. לשנות! ולראות איך היא מרגישה עם השינוי, האם נותן לה ביטחון והרגשה טובה.

בבלוגים של התלמידים יהיה תהליך מיוחד.
התלמיד יצלם את כל שלבי העבודה ואת התוצר שלו.
התלמיד יסביר את השלבים וינמק את הבחירות שעשה.
התלמיד יכתוב את השאלות שעליו להציב בפני הלקוחה: מהו סוג הארוע (חתונה, ברית) הקירבה לאירוע (כלה, אם הכלה) ולפי הנתונים האלה, להתאים את התסרוקת (כמובן בהתאמה למבנה הפנים, סוג השיער וכו')

חלק מתהליך הלימוש שלי הוא צילום תהליך הלימוד של התלמידים, לאורך כל שנותיו במגמה. את התמונות אני מציגה על המסך הגדול בחדר עיצוב השיער, וכך התלמידים רואים את התהליך שעברו ואת השיםור הגדול בעבודות שלהם.

אביבה 5 אביבה 4 אביבה 3 אביבה 2 אביבה1

 

 

 

2 comments

  1. ravitbiran

Trackback e pingback

No trackback or pingback available for this article

Leave a Reply

Current ye@r *