קבוצת עמל מכשירה מנהיגות צעירה

להגיב
Share
DSCN1001

כתבה: ורד פלמנבאום

בכדי שבני הנוער באמת יהיו חלק בלתי נפרד מסדר היום הציבורי, אנו בקבוצת עמל דואגים שישמיעו קולם. DSCN0981-300x225  
אתמול יום ד' ה- 31/10/12 התקיים המפגש הראשון של קבוצת מנהיגות נוער ברשת עמל.
אל המפגש הראשון שהיה פורה במיוחד, הגיעו נציגי תלמידים מבתי הספר השונים בארץ.
לאחר משחקי היכרות משעשעים, עברו התלמידים פעילות גיבוש של ODT, היגו וכתבו תכנית עבודה שנתית והחלו בחלוקת העבודה בין חברי הקבוצה.
קבוצת מנהיגות הנוער ברשת עמל תהווה גוף רשמי ומייצג של כלל התלמידים בעמל. אחריותם תהיה להעלות על סדר היום את הנושאים לרווחתם ולמימוש זכויותיהם. ומתוך הכרה בזכויותיהם קבוצת עמל מזמינה אותם לקחת חלק אקטיבי בכתיבת חזון הרשת.
לקראת סוף המפגש ערכנו בחירות ליו"ר הקבוצה ול2 סגנים.
היו"ר הנבחר הינו ג'פי ירושלמי משכבה יב' בביה"ס הולץ בת"א, הסגנים הם: יובל קלדרון שכבה יא' מביה"ס שחקים בנהריה ועומרי ביטון שכבה י' מביה"ס אפלמן שבדימונה.
יו"ר קבוצת המנהיגות ג'פי, קורא לכל תלמידי רשת עמל לפנות בכל שאלה ובקשה וכמו כן לקחת חלק אקטיבי בפעילות החברתית, אם זה במסגרת בית ספרית או בכל במסגרת חברתית אחרת.

"אני מברך על היוזמה להקים קבוצת מנהיגות ברשת. תחום המעורבות החברתית הינו הפלטפורמה החברתית אשר מזמנת אפשרויות לעשייה ערכית והגשמת חלומות חברתיים ואידיאולוגיים של הצעירים באשר הם. תחום זה פועל מתוך שאיפה כנה למנף את אוכלוסיית הצעירים, ולהפוך אותה לכוח מוביל בסדר היום הלאומי בכלל ובתחומיים מדיניים, כלכליים, חברתיים בפרט. אני מאמין כי מטרה זו תושג על ידי שיתוף פעולה בין הנהלת הרשת וביננו- נציגי התלמידים" דבר יו"ר קבוצת המנהיגות.
לאחר יום מדהים זה קבוצת עמל אומרת בגאווה כי "מדינת ישראל זכתה בהון אנושי מיוחד מאוד באיכותו".

אנו מאחלים להם שנת עשייה פורייה ומכוננת

תמונות ממפגש ראשון:

DSCN1006-300x225   DSCN1020-300x225

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *