"לכל האנשים אותם השמיים אך לא לכולם אותו האופק" סמינר מנהיגות תשע"ג

להגיב
Share
קבוצת המנהיגות של רשת עמל

כתבה: ורד פלמנבאום

בDSCN1404-300x225מטרה לטפח ולהכשיר את קבוצת מנהיגות הנוער ברשת, הוציאה קבוצת עמל את מנהיגות הנוער הנבחרת לשנה"ל תשע"ג הלוקחת על אחריותה הובלה של פעילות פרו חברתית למען הזולת לסמינר מנהיגות של יומיים במרכז החינוכי קק"ל נס הרים.
אנו ברשת עמל מאמינים כי זוהי אחת מהדרכים למימוש חינוך לערכים כמו: איכפתיות, מעורבות, שותפות ואחריות לנעשה בחברה בכלל ובקהילה בפרט.

קבוצת עמל עוסקת רבות בהכשרת תלמידיה למנהיגי המחר, מטרת הסמינר היא לפתח כישורים מנהיגותיים תוך פיתוח תחושת מסוגלות עצמית בהנעת עמיתים ומבוגרים למצוינות חברתית, מדעית, טכנולוגית.

ביום הראשון לסמינר התכנסו תלמידי קבוצת מנהיגות הנוער במטה רשת עמל לישיבה עם חברי המנהל לפדגוגיה, בראשה, ד"ר רונית אשכנזי. התלמידים העלו נושאים ודילמות שעל סדר היום הפוליטי, כגון: אלימות- מילולית ופיזית, נושא הקיימות, תרומה לקהילה ועוד…

ד"ר רונית אשכנזי, " אני מברכת על מפגש זה וגאה בהון האנושי העכשווי והעתידי להנהיג ביד רמה את מדינת ישראל. המפגש נועד לחשוף דילמות מזוויות ראייה שונות ולנסות למצוא יחד פתרונות נאותים למען עתיד טוב ואיכותי יותר".

בסמינר  שולבו פעילויות אתגר חשיבתיים ומשימות הגיון ופעולה החושפים  את היכולת האישית והקבוצתית של כל משתתף. כמו כן שולבו סדנאות הישרדות ומשימות בלתי קונבנציונליות המהוות אתגר אישי וקבוצתי להתמודדות אל מול  קשיים ופחדים.
רוב הסדנאות הוכנו מראש על ידי נציגי קבוצת המנהיגות, דבר המאפשר לכל אחד חוויה של הצלחה בהובלת קבוצה.

"למדתי המון, אני לוקח איתי הרבה מהסמינר ואני מודה לכל האנשים שהיה להם יד בסמינר הזה ובמיוחד לחבריי לקבוצה. מאחל לכל אחד מהחברים שהפגינו מנהיגות לעלות ולהצליח…" דבר יו"ר קבוצת מנהיגות הנוער של רשת עמל – ג'פי ירושלמי מביה"ס הרב תחומי הולץ חיל האוויר.

DSCN1426-300x225     DSCN1574-300x225

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *