רב תחומי אלון ברמלה וישראל עוצרים ב- 17/12/2013

[ 1 ] Comment
Share
89

 

רשת עמל הכריזה על יום זיכרון להרוגי תאונות הדרכים בשיתוף עמותת "אור ירוק" שהתקיים ב-יום ג'  17/12/2013

חתימה על אמנת נוער, קצב המוסיקה של "סבלימינל והצל" – "לי זה לא יקרה" ו"סע לאט" של אריק איינשטיין קיבלו את תלמידי ביה"ס בבוקר יום ג' .

פליירים חולקו לתלמידים בנושא "זהירות בדרכים" וכל תלמיד התכבד לחתום על אמנת הנוער  של "אור ירוק".  ההחתמה נמשכה גם בהפסקות. טלוויזיה במעגל סגור ,בכניסה לביה"ס ,הקרינה במהלך כל היום סרטים בנושא תאונות דרכים .עם הצלצול פנו התלמידים לכיתותיהם לפעילות בנושא.

תלמידי שכבת י"א התרכזו בחדר הרצאות בצהרי היום וצפו בהצגת היחיד של שמואל אדלמן "הנסיעה האחרונה"

 בהצגה מגולל אדלמן בפני קהל התלמידות והתלמידים תיאור של תאונת דרכים ..  האירועים במקום התאונה, טרם ואחרי האסון, הטרגדיה הנוראה שפקדה את הנער שכאמור, הפך נכה לצמיתות, ולהבדיל אלף הבדלות, את "התפרקותה" של משפחת הנהג שנשלח לרצות עונש מאסר בין כותלי הכלא הצגה זו הוסיפה לתלמידים מימד חווייתי, ריגשי ומעורר מחשבה.

התלמידים לא נשארו אדישים לנוכח עוצמת החוויה וכל אחד מהם הפיק מזה לקחים על אופן התנהגותו בכביש ועל כללי נהיגה נכונה למען שמירה על חייו וגם על חיי אחרים.

789

תגובה אחת על רב תחומי אלון ברמלה וישראל עוצרים ב- 17/12/2013

  1. מאת ורד פלמנבאום:

    עשייה מדהימה ומכוננת. יישר כח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *