מפגש קבוצת מנהיגות הנוער עם מנכ"ל רשת עמל

מאת: ורד פלמנבאום

מנכ"ל קבוצת עמל, עו"ד רוית דום וסמנכ"לית ומנהלת המנהל לפדגוגיה, הד"ר רונית אשכנזי, נפגשו השבוע עם נציגי קבוצת מנהיגות הנוער של הרשת. בפגישה הציגה מנכ"ל קבוצת עמל את התכניות והפעולות המרכזיות שהיא מובילה. עו"ד דום אמרה כי לשיתוף הפעולה בין מטה הרשת לקבוצת מנהיגות הנוער הארצית חשיבות רבה לקידום הערכים למעורבות חברתית, חינוך לדמוקרטיה ועידוד השירות בצה"ל והשירות האזרחי. 

 במהלך הפגישה העלו התלמידים את רצונם לקדם בשנה"ל הבאה ברשת כולה את נושא הקיימות, אורח חיים בריא וכל המשתמע מכך. ד"ר אשכנזי הבטיחה כי תעזור לקדם את חשיבות הנושא בבתי הספר ברשת הן ע"י פיתוח תכניות והן ע"י הפקת תחרויות. הוסכם כי נושא העל אותו תוביל המנהל לפדגוגיה יחד עם קבוצת המנהיגות בשנה"ל תשע"ד הינו "אורח חיים בריא ובר קיימא".
 
עו"ד דום אשר מכירה בכוחם של הצעירים וביצירתיות שלהם הציעה לקבוצת המנהיגות להפיק סרט תדמית לרשת. "אפשרי לפנות לחברה מתמחה בעניין, אך אני מאמינה כי המסר הנכון יועבר רק אם אתם ההון האנושי שלנו תפיקו סרט זה" אמרה מנכ"ל קבוצת עמל. "ברשת עמל קיימת עשייה משמעותית ואיכותית, שאנו מרגישים שחשוב לשווקה הן כלפי פנים והן מחוץ לרשת. נעביר את המסר כי קבוצת עמל הינה הרשת המובילה במדינת ישראל בתחום המצוינות, חדשנות, יזמות וערכיות. אמר יו"ר הקבוצה, ג'פי ירושלמי, תלמיד כיתה יב' מביה"ס הרב תחומי הולץ חיל האויר.

רשת עמל תמשיך לעודד הרחבת פעילות התנדבותית וערכית של בני הנוער ברחבי הארץ. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *