חדשות מתחרות FIRST: קבוצת הרב תחומי עמל זינמן דימונה זכתה במקום השני

הרב תחומי רמות באר שבע

קבוצת תלמידי ביה"ס הרב תחומי עמל זינמן דימונה זכתה במקום השני בארץ בתחרות הרובוטיקה FLL לחטיבות הביניים ותייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית בטורונטו קנדה. קבוצת תלמידי הרב תחומי כסייפה שהיתה חביבת הקהל, זכתה בפרס "הקבוצה החדשה המובילה במתן השראה". יישר כוח!

מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום באירוע קבלת פנים לראשי פירסט בארץ ובעולם ולבכירים במשק: "רק שיתוף פעולה מלא של מערכת החינוך עם עולם התעשייה, יבטיח הכשרת דור שישתלב בהצלחה בחיי המשק והחברה".  אחד עשר בתי ספר רב תחומיים של קבוצת עמל השתתפו בתחרות הרובוטיקה פירסט 2014 שנערכה בהיכל נוקיה בת"א ב-4 וב-5 במרץ.

במהלך תחרות הרובוטיקה FIRST, נערכה בהיכל נוקיה קבלת פנים לראשי FIRST בעולם ובארץ ולבכירים במשק הישראלי. האירוע נערך בחסות קבוצת עמל. מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום נשאה דברי ברכה. היא אמרה: "אנו רואים בפרויקט פירסט חשיבות רבה, וחלק בלתי נפרד מהאג'נדה שאנו מובילים כיום במערכת החינוך. הצטרפנו לפרויקט הזה לפני כחמש שנים, וכיום כבר אחד עשר בתי ספר של עמל נוטלים חלק בתחרות המאתגרת והחשובה הזו. אני מאמינה שכדי להכין את התלמידים של היום לעולם המחר, חייבים לחבר אותם לעולם האמיתי, להתנסות האמיתית בתעשייה המודרנית. לכן, הקמנו מרכזי יזמות חדשים בבתי הספר של עמל בצפת ובחדרה, ובקרוב נקים נוספים, כשהעיקרון המנחה הוא פיתוח היצירתיות של התלמידים בשיתוף עם גורמים מרכזיים באקדמיה ובתעשייה. אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו, כדי לפנות אליכם, אישים מרכזיים בעולם התעשייה, כדי להדגיש את חשיבות המעורבות שלכם והשותפות שלכם בעשייה החינוכית. בימים שבהם מדובר כה רבות, על כך שישראל ניצבת בפני בעיה חמורה של מחסור הולך וגובר בכח אדם מדעי וטכנולוגי, בתעשייה ובצה"ל, אנו חייבים לקחת דוגמה ממדינות מתקדמות אחרות בעולם, ולתת לחינוך המדעי והטכנולוגי את המקום הראוי. זוהי משימה לאומית שכולם חייבים להיות שותפים לה, הגורמים הממשלתיים, התעשייה וצה"ל. רק שיתוף פעולה מלא של מערכת החינוך עם עולם התעשייה, יבטיח הכשרת דור שישתלב בהצלחה בחיי המשק והתעשייה, בצה"ל, ובעולם מדעי וטכנולוגי המשתנה ללא הכר. שילוב התעשייה בתוכניות הלימוד הוא חיוני, כדי לחשוף את התלמידים לעולם תוכן מגוון ועשיר, וכדי להכין אותם כראוי לשוק העבודה העתידי".

  תלמידי ביה"ס הרב תחומי עמל זינמן דימונה שזכו במקום השני בארץ בתחרות בהיכל נוקיה עם המנהל שלומי גנון
תלמידי ביה"ס הרב תחומי עמל זינמן דימונה שזכו במקום השני בארץ בתחרות בהיכל נוקיה עם המנהל שלומי גנון

מנכ"ל עמל עו"ד רוית דום עם תלמידי הרב תחומי עמל כסייפה
   מנכ"ל עמל עו"ד רוית דום עם תלמידי הרב תחומי עמל כסייפה

סמנכ"ל פדגוגיה ד"ר רונית אשכנזי אמרה: "אני רואה בתחרות FIRST, דרך נהדרת ללמידה משמעותית, מעניינת מאתגרת וחוויתית לתלמידים שלנו. הגדלת מספר הנבחרות שלקחו השנה חלק בתחרות, והעבודה הרצינית של התלמידים על הרובוטים שלהם, הם חלק מעשייתנו הפדגוגית המהותית. ברצוני לציין במיוחד את  תרומתו המשמעותית של עמרי בר-און ועבודתו המסורה בקידום הנבחרות שלנו בתחרות FIRST שהביאו לנו גאווה רבה. בניית הנבחרת של כסייפה, יחד עם אבי אדרי, שזאת הזדמנות להודות גם לו על השקעתו הרבה בנושא, הביאו להקמת נבחרת משותפת, ייחודית, ראשונית מהמגזר, עם שיתוף פעולה יוצא דופן, בין תלמידינו הבדואים לבסיס "נבטים", בתחום פיתוח הרובוט". תהליך שמשמעותו הערכית, היא הרבה מעבר לתחרות הרובוטיקה. יישר כוח! "

הישגים מרשימים נוספים לביה"ס הרב תחומי עמל זינמן דימונה

בית הספר הרב תחומי זינמן דימונה מקבוצת עמל, זכה ב"פרס השרים", שהוענק לו על ידי שר החינוך שי פירון ועל ידי השר להגנת הסביבה עמיר פרץ, בטקס חגיגי שנערך בבית ציוני אמריקה בתל -אביב. לקבלת הפרס הוזמנו לבמה מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום, ראש עיריית דימונה בני ביטון, ראש מינהל חינוך בדימונה משה נחום ומנהל בית הספר שלומי גנון.

1658250_10152015161414912_478426005_o

הפרס הוענק לבית הספר על הצטיינותו בניהול אורח חיים מקיים, הקניית ידע לתלמידים ומעורבות סביבתית בקהילה. מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום אמרה: "אנו רואים את החינוך לקיימות ואורח חיים בריא כנושא בעל חשיבות רבה, והשנה הציבה זאת קבוצת עמל כנושא המרכזי השנתי בבתי הספר".

בתמונה עם תעודת הזכייה בפרס: השרים פרץ ופירון, מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום, ראש עיריית דימונה בני ביטון ומנהל ביה"ס שלומי גנון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *