מפקד חיל האוויר ביקר בביה"ס הרב תחומי זינמן דימונה מקבוצת עמל

מפגש מורי HTH ברב תחומי שבח מופת

מפקד חיל האוויר האלוף אמיר אשל ביקר אמש 9.3.14 בבית הספר הרב תחומי זינמן של רשת עמל בדימונה ונפגש עם 89 שוחרים של חיל האוויר הלומדים בבית הספר במגמת אלקטרוניקה. את פניו של האלוף אשל קיבלו מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום, ראש עיריית דימונה בני ביטון, ראש מינהל החינוך בעיר משה נחום ומנהל בית הספר שלומי גנון. מפקד חיל האוויר עבר בין השוחרים שערכו לכבודו מסדר קבלת פנים, שוחח עמם ודיבר על חשיבותם הרבה לעתידו של חיל האוויר. 

מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום אמרה: "העובדה שמצאת לנכון להגיע לכאן בימים שבהם צה"ל טרוד בעניינים ביטחוניים, מעידה על החשיבות הרבה שאתה מייחס לשוחרים הלומדים בביה"ס ומהווים את דור העתיד של חיל האוויר". עו"ד דום ציינה כי מחצית מהשוחרים בביה"ס הן בנות. "רשת עמל מעודדת בנות להשתלב בלימודי מדעים וטכנולוגיה באמצעות תוכנית מיוחדת שמופעלת גם כאן בביה"ס" אמרה עו"ד דום וציינה שבשנה החולפת סיים את ביה"ס המחזור הראשון של מסלול השוחרות עם 100% זכאות לבגרות. במסגרת מסלול ייחודי זה לומדים השוחרים 10 יחידות אלקטרוניקה, 5 יחידות אנגלית ו-5 יחידות פיזיקה.

)

מנהל ביה"ס הרב תחומי עמל זינמן דימונה שלומי גנון, הציג מצגת מפורטת של העשייה החינוכית ואת שלל הישגי בית הספר בשנים האחרונות. "בית הספר מקפיד מאוד על השתתפות במגוון פעילויות ותחרויות, שהן מחוץ ללמידה הרגילה, וגם קוצר פירות רבים" אמר גנון.

מפקד חיל האוויר האלוף אמיר אשל אמר: "יש לנו שותפות אסטרטגית עם רשת עמל. חיל האוויר בנוי על אנשים ובלי המערך הטכני אין לו קיום. מי שיוצא מפה הוא אדם יותר טוב עם ארגז כלים לחיים. האחוז הגבוה של הבנות שיש פה זה דבר מדהים. אנחנו משקיעים הרבה בקליטת בנות במערך הטכני של חיל האוויר. נשים בחיל האוויר יכולות לעשות הכל. אני מלא הערכה לרשת עמל. אתם עושים כאן עבודת קודש".

ראש עיריית דימונה בני ביטון דיבר על חשיבות מסלול השוחרות בבית הספר כמנוף לפיתוחה של העיר, וציין כי נעשות פעולות רבות כדי לגרום לכך שבני העיר יישארו בדימונה גם לאחר שירותם הצבאי וייבנו בה את עתידם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *