תלמידי קבוצת עמל זכו במקומות הראשונים בתחרות העיצוב "גיבורי תרבות"

tamara

תלמידי קבוצת עמל זכו במקומות הראשונים בתחרות עיצוב של מגמת אמנויות העיצוב משרד החינוך, בשיתוף האחים שמיר וסטודיו אלול. במהלך חול המועד פסח, נפתחה במוזיאון העיצוב בחולון תערוכה המסכמת תהליך ארוך של עבודה מרתקת סביב הנושא "גיבורי תרבות". הפרויקט  – פרי יוזמה משותפת של משרד החינוך, סטודיו אלול לפרסום, ונציגי משפחת שמיר מ"סטודיו אחים שמיר" המיתולוגי ( אשר חתום על מאות ואלפי עבודות חשובות ובניהן סמל המדינה, שטרות כסף, בולים כרזות ועוד). במשך מספר שבועות עסקו התלמידים בגיבוש רעיון, עיצוב והפקה של כרזות אשר יצרו דיאלוג רעיוני -חזותי עם עבודותיהם של "האחים שמיר" ברוח התקופה.


yochananמבין עשרות בתי הספר שהשתתפו בפרויקט מכל רחבי הארץ  – זכו תלמידי הרב תחומי עמל נהריה למדעים ולאמנויות והרב תחומי עמל פתח תקוה א' במקומות הראשונים.
שניים מתלמידי הרב תחומי נהריה למדעים ולאמנויות יוחנן טרנטיאק ותמרה ז'
ז'מר זכו במקום ראשון ובמקום שלישי, ותלמידת הרב תחומי עמל פתח תקוה א', יעל גורביץ' זכתה במקום שלישי. הגאווה האמיתית הייתה לשמוע מפי מנהלי סטודיו אלול ומבניהם של ה"אחים שמיר" את המחמאות חסרות התקדים לתלמידנו על איכות עבודותיהם המשובחת. העבודות אמורות לנדוד לתצוגה באוניברסיטת הארוורד היוקרתית כחלק מפרויקט אמנותי של אוצרת מהאוניברסיטה.

 

מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום שיגרה ברכות למנהלים, למורים ולתלמידי שני בתי הספר הזוכים, ושיבחה את העשייה החינוכית הנפלאה של הצוות והתלמידים, שהניבה תוצאות כה מרשימות. היא ציינה שלא רק שההשתתפות בתחרות כה יוקרתית היא כשלעצמה מעוררת כבוד, אלא העובדה שתלמידי עמל אף זכו במקומות הראשונים מבין עשרות בתי ספר בארץ, מחממת את הלב ומהווה מקור גאווה לכולנו.
מנהל הרב תחומי נהריה למדעים ולאמנויות, מר יגאל גושן, הוסיף ואמר: מדי שנה שוברת מגמת העיצוב הגרפי שיאים חדשים. זו השנה השלישית ברציפות שתלמידי המגמה זוכים בפרסים ארציים.  המסורת נשמרת ומשתבחת משנה לשנה ואנו גאים במורים נאווה, דגנית ודני על העשייה הנפלאה. אני משוכנע שנכונו לנו הישגים מרשימים גם בעתיד.

 ליידי גאגא מככבת ברב תחומי עמל פתח תקווה א' 

על זכייתה של יעל גורביץ, תלמידת י"א ממגמת אמנויות העיצוב בבית הספר הרב תחומי עמל פ"ת א' במקום השלישי, מספרת המורה מעיין דקל, שליוותה את יעל בעבודתה על הכרזה  : "בתחרות נתבקשו תלמידי אמנות ברחבי הארץ לעצב כרזות, מדליות ושטרות בהשראתם של האחים שמיר. גבריאל ומקסים שמיר היו מעצבים גראפיים בארץ ישראל וּבישראל מאמצע שנות ה-30 ועד תחילת שנות ה-90 של המאה העשרים. עבודתם הידועה ביותר היא סמל מדינת ישראל. עבודתם התמקדה בשלושה תחומים: ביצירת סמלי הריבונות של מדינת ישראל, ככלי עזר בידי הממסד להגשמת יעדים לטווח קצר, בפרסום מוצרי צריכה וכן בעיצוב מסחרי."

ליידי גאגא - מקום שלישי, עבודתה של יעל גורביץ,  הרב תחומי עמל פ"ת א'

ליידי גאגא – מקום שלישי, עבודתה של יעל גורביץ, הרב תחומי עמל פ"ת א'

gaga2

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *