הרב תחומי שבח מופת זכו במקום שני ושלישי בתחרות ההאקתון העולמי של גוגל בישראל 2014

צוות התלמידים הזוכים
בתחילת מאי התקיים יום הקאתון העולמי, בו נדרשו מפתחים, מעצבים ויזמים לפתח אפליקציות שמותאמות לצרכים היום-יומיים של המשתמשים, וזאת ב- 24  שעות בלבד!
שתי קבוצות של התיכון הרב תחומי שבח מופת מקבוצת עמל, זכו במקום השני והשלישי בהאקתון הבינלאומי של גוגל 2014. להאקתון הגיעו כ – 250 אנשים מתוכם התחרו שלוש קבוצות משבח מופת: קבוצת keep green בהשתתפות : דניאל פלדמן,רוברט חורמטולין ומארק אטייב, שקטפו בכבוד את המקום השלישי, קבוצת WakeIt  בהשתתפות : ליאור אלתרמן, ספיר פלאי, יונתן צודיקס ונמרוד ויינברג, שזכו במקום השני בכבוד גדול ובגאווה גדולה וקבוצת I polo בהשתתפות: דניס סירוב, מתן סוקולובסקי, יובל גורוביץ, רומן בלומוביץ ושון גולדפרב.

ומעט על האפליקציות הזוכות

clock1אפליקציית WakeIt שזכתה במקום השני, אמורה להתמודד עם מצב שבו אדם מנומנם מתעורר בבהלה מהשעון המעורר, סוגר את הטלפון בחבטה וצולל שוב לשינה מאושרת. חלומות מתוקים באמצע הבוקר? הו הו הו …לא עוד! באמצעות חיישן התנועה החכם של הסמארטפון מבחינה האפליקציה הערמומית שלנו אם שקעת בשינה שוב ואם זה המצב – היא מזמזמת ברשעות ללא הפוגה. כך פתרנו את הבעיה המרכזית שפוקדת את כולנו כל בוקר.להורדת האפליקציה, הקליקו כאן ! 

אפליקציית KEEP GREEN –פח אשפה תבוני –  מקום שלישי 

can1
ברחובות הערים ובמוסדות ציבור רבים, אנו נתקלים בסיטואציה שבה אנשים אינם טורחים לחפש פח אשפה, ומשליכים את הפסולת ישירות על המדרכה או על הרצפה.  האפליקציה האינטראקטיבית שלנו, תעודד את התושבים לשמור על הניקיון של הסביבה, ותהפוך את השמירה על הנקיון – ממטלה – למשחק אינטראקטיבי משעשע.

הרעיון מבוסס על רשת של פחי אשפה "תבוניים" שיודעים לזהות את המשתמש באופן אוטומטי, ולהיפתח ברגע המתאים. המשתמש צובר נקודות בפרופיל האישי שלו – על כל אשפה שנזרקה לפח כהלכה. נקודות אלה יצטברו ברשת חברתית והמשתמש יזכה בפרסים והישגים שונים, תוך שמירה על איכות הסביבה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *