צוות הביולוגיה ברב תחומי עמל ליידי דייויס תל אביב התבשר כי זכה בפרס חינוך ישראלי לפורצי דרך

revital

צוות הביולוגיה בחטיבה העליונה בבית הספר הרב תחומי עמל ליידי דייויס תל אביב התבשר כי זכה בפרס חינוך ישראלי לצוותי חינוך פורצי דרך.

צוות הביולוגיה בחטיבה העליונה בבית הספר הרב תחומי עמל ליידי דייויס תל אביב התבשר כי זכה בפרס חינוך ישראלי לצוותי חינוך פורצי דרך.
חינוך ישראלי היא תנועה שמטרתה העמקת ערכי החינוך הממלכתי בישראל, על ידי חיזוק זהות לאומית לצד זהות דמוקרטית הומניסטית כבסיס משותף לכלל ילדי ישראל. חזון התנועה מדגיש את הצורך במנהיגים חינוכיים משכילים ובנורמות של איכות ושוויון.
צוות מורות הביולוגיה זכה להוקרה על תכנית "למידה משמעותית פורצת דרך", למידה מבוססת פרויקטים. הצוות פועל באופן מתמיד לגיוון דרכי הוראה ולמידה ויוצר לתלמידים חממת לימודים אישית מלווה במערך מסייע ותומך.
התכנית שיזמו צוות המורות מקנה לתלמידים מיומנויות של עבודות חקר בצוות, כלים ללמידה עצמית, חיפוש מידע והצגתו.

שרה הלפרין מנהלת בית הספר: "עבודת מורי הביולוגיה, אשר זכו בפרס ״צוותי חינוך פורצי דרך" משקפת הלכה למעשה את הליבה החינוכית של ביה״ס. השכלה וידע, הצטיינות ומצויינות, חוויה של מעורבות ובחירה הינם יסודות מאתגרים, המובילים ללמידה ולהוראה משמעותיים בעבור המורים ובעבור התלמידים.  התלמידים רוכשים , תוך כדי הלמידה מיומנויות חשובות ומשמעותיות לחיי ההמשך. אני גאה בצוות המורים לביולוגיה אשר הצליח במהלך השנים למנף רעיונות חדשניים ויצירתיים משמעותיים לחברה ולחנך דורות של תלמידים אוהבי מדעים".

מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום: "הפרס הוא אות כבוד לבית הספר הרב תחומי עמל ליידי דייויס ת"א ולקבוצת עמל כולה. אנו מובילים כיום חדשנות, שבמרכזה המורה הוא דמות חינוכית המכוונת את התלמיד בהוראה יצירתית. החשיבות הרבה של למידה באמצעות פרויקטים, היא ברלוונטיות של הלימודים לעולם האמיתי, בחיבור עם הקהילה, ובדיאלוג המשמעותי שיש בין מורים, תלמידים ואנשי חינוך. מה שמנחה אותנו זה להעניק לתלמידים חוויית למידה אחרת, שונה, כזו שמעוררת אצלם את החשיבה והיצירתיות".

בתמונות:
שרה הלפרין מנהלת ביה"ס הרב תחומי עמל ליידי דייויס ת"א עם צוות המורות.

צוות הביולוגיה של ביה"ס (מימין לשמאל): שולמית בר, ד"ר אורית לשם, רויטל נאמן יהל ואיילת פרל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *