מח"ט רעות זכה באות הנגב לאיכות סביבה מטעם אוניברסיטת בן גוריון ועמותת נגב בר קיימא

otReut

אות הנגב לאיכות הסביבה, הוענק ע"י אוניברסיטת בן גוריון בנגב ועמותת נגב בר קיימא, לביה"ס מח"ט רעות, בגין פעילות משמעותית בתחום איכות הסביבה בעדיפות לפעילות פורצת דרך וחלוצית. האות הוענק בטקס מכובד שהתקיים אמש באוניברסיטת בן גוריון במעמד השר להגנת הסביבה מר עמיר פרץ, שופט ביה"מ המחוזי בדימוס מר גלעד גלעדי, ראש עיריית באר שבע מר רוביק דנילוביץ.

אות יוקרתי זה מוענק למוסד, לקבוצה, לגוף או לאדם בודד, המובילים מיזם סביבתי חלוצי בנגב. ועדת השיפוט החליטה להעניק את האות לביה"ס על הטמעת ערכי ההגנה על הסביבה בחינוך, הן בתחום העיוני והן בתחום המעשי, על חינוך דורות של תלמידים המשלבים את לימודיהם עם עקרונות הקיימות בכל תחומי הלמידה והעשרה, תוך התנסות וביצוע .

ייחודה של העשייה הבית ספרית טמונה בכך שהיא מאגמת משאבים בהתבסס על כוחות פנימיים והישענות על עזרה ומשאבים מגופים חיצוניים. הגורם המנצח הוא שיתוף פעולה בין הנהלת ביה"ס אשר דוחפת ומניעה את התהליכים, קבוצת עמל, הצוות החינוכי, הורים, תלמידים שנרתמים לעשייה. התנהלות זו מובילה להטמעת הערכים בקרב התלמידים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *