הטבריינים כבשו את המקום הראשון בתחרות הארצית "עמל בשבילי ישראל" שערכה רשת החינוך עמל

partner

שני בתי הספר של עמל בטבריה זכו במקום הראשון בתחרות הארצית "עמל בשבילי ישראל", הרב תחומי עמל נופרים בגליל ומח"ט עמל טבריה.
בטקס שנערך ב – 13/4/15במטה קבוצת עמל בתל – אביב, העניקה סמנכ"ל פדגוגיה ד"ר רונית אשכנזי תעודות לבתי הספר הזוכים. במקום השני זכו ביה"ס הרב תחומי עמל רמות באר שבע ומח"ט עמל אשדוד, ובמקום השלישי זכו ביה"ס הרב תחומי עמל "שחקים" נהריה וביה"ס הטכנולוגי עמל רמת דוד.

picstekes

 

 

בתי הספר עמדו בהצלחה במשימות מאתגרות ומרתקות, בתחרות המשלבת משימות וירטואליות יחד עם פעילות חווייתית בשטח. התחרות משלבת הרבה מאוד למידה עצמית וקבוצתית, תוך שימוש במקורות מגוונים להשגת מידע. היא מרחיבה ומגוונת את הידע של התלמידים ומקנה להם כלים להציג את הידע בדרך יצירתית ומגוונת. השנה בחרה רשת עמל לערוך את שלב הסיום של התחרות בעיר טבריה, גם בשל יופייה הייחודי של העיר והאתרים ההיסטוריים הרבים שיש בה, וגם בשל הקשר המיוחד של רשת עמל עם העיר טבריה. מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום אומרת: "התחרות הזו מהווה דרך נוספת ללמידה שונה ומאתגרת, ונותנת ביטוי מעשי לכך שאפשר גם ללמוד אחרת. קבוצת עמל מובילה כיום במערכת החינוך למידה חדשנית וחווייתית, מתוך הכרה והבנה שיש צורך להתחבר לעולם של התלמידים ולטכנולוגיות שבהן הם משתמשים. כרשת חינוך פורצת דרך, אנו מובילים הטמעת שיטות הוראה חדישות וטכנולוגיות מתקדמות באופן רציף, כדי לאפשר לתלמיד חוויית למידה מאתגרת ויצירתית. מה שהתלמידים התבקשו לעשות בתחרות המרתקת הזו, משתלב היטב עם הכיוון שאליו הולכת כיום קבוצת עמל. התלמידים זכו לחוויה יוצאת דופן ומרתקת, שילוב בין המדיה הדיגיטלית לבין חווית השטח, וגם בהזדמנות נהדרת לחוות את הנופים היפהפיים של הארץ, של טבריה, הכנרת והסביבה, בדרך מעניינת ומאוד לא שגרתית, וזאת תוך למידה הדדית ושיתוף פעולה רב תרבותי".

לאלבום תמונות מהטקס, לחצו כאן

לסרטון מקסים – עמל בשבילי העולם

לסרטון שלב הגמר בעיני המצלמה

לאתר התחרות

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *