אות הנשיא לחינוך לשותפות, הוענק לבית הספר הרב תחומי עמל למדעים ואמנויות חדרה

IMG20150602WA0009

האות הוענק לארבעה בתי ספר בלבד, מתוך 140 בתי ספר על יסודיים שהגישו מועמדות

"אות הנשיא לחינוך לשותפות" הוענק בימים אלה לבית הספר הרב תחומי עמל למדעים ואמנויות חדרה, על ידי נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין. האות הוענק לארבעה בתי ספר בלבד, שנבחרו מבין 140 בתי ספר על יסודיים שמועמדותם הוגשה. הטקס נערך בכנס דב לאוטמן למדיניות חינוך באוניברסיטה הפתוחה, בשיתוף עם המכון הישראלי לדמוקרטיה וקרן לאוטמן. מנהלת בית הספר הרב תחומי עמל למדעים ואמנויות חדרה אילנה שטרהל ומנהלת חטיבת הביניים רחל סבח עלו לבמה לקבל מידי הנשיא את האות היוקרתי.

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין אמר בין היתר: "הסדר הישראלי החדש בפניו אנו ניצבים היום, הוא זה שבו ילדה מהרצליה וילדה מרהט, ילד מבית"ר עלית וילד מאלקנה הם שותפים שווים לעיצוב דמותה ועתידה של מדינת ישראל והמשק הישראלי. סדר ישראלי חדש שבו האתגר של ביסוס האמון בין הצדדים, גיבוש שפה וערכים משותפים, הופך להיות תנאי הכרחי לחוסן הלאומי שלנו כחברה". הוא הדגיש כי בראש ובראשונה מדובר באתגר חינוכי אדיר.

בנימוקי הענקת "אות הנשיא לחינוך לשותפות" נאמר: "בית הספר הרב תחומי עמל למדעים ואמנויות חדרה, נמצא על תפר גיאוגרפי ותרבותי, המפגיש בין קבוצות שונות בחברה הישראלית על כל גווניה העדתיים, המגזריים, החברתיים, הכלכליים והתרבותיים. עובדה זו מציבה אתגר גדול בפני בית הספר, השואף לא רק להתמודד עם הקונפליקטים אלא אף לחנך את תלמידיו לתרבות של כבוד הדדי ושיתוף פעולה. בית הספר אימץ את האתגר שניצב בפניו, ובמציאות זו מצליח ליצור מיקרוקוסמוס של פעילות ענפה להכרת האחרוגישור על פערים. פעילותו של בית הספר בתחום החינוך לשותפות עשירה ורחבת היקף וכוללת מגוון פעילויות". 

מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני בירכה את מנהלת בית הספר אילנה שטרהל על קבלת "אות הנשיא לשותפות", ובמכתב ששיגרה לה כתבה בין השאר: "שמחה ונרגשת להתבשר על ההחלטה להעניק לבית הספר את אות הנשיא. זהו כבוד גדול לבית הספר ולקבוצת עמל כולה. ברכות חמות לך, לצוות ביה"ס ולתלמידים. שוב הוכחתם כי הרב תחומי עמל למדעים ולאמנויות חדרה, מוביל עשייה חינוכית וערכית מוצלחת מאוד, המניבה הישגים כה חשובים ורבי משמעות. גאה בכם. עלו והצליחו". 

מנהלת הרב תחומי למדעים ואמנויות חדרה אילנה שטרהל עם נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין בטקס קבלת אות הנשיא לחינוך 
מנהלת ביה"ס הרב תחומי למדעים ואמנויות חדרה אילנה שטרהל ומנהלת חטיבת הביניים רחל סבח, בעת קבלת אות הנשיא לחינוך לשותפות

מנהלת ביה"ס הרב תחומי למדעים ואמנויות חדרה אילנה שטרהל ומנהלת חטיבת הביניים רחל סבח, בעת קבלת אות הנשיא

התעודה שהוענקה לבית הספר הרב תחומי עמל למדעים ואמנויות חדרה 

התעודה שהוענקה ע"י נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין לביה"ס הרב תחומי עמל למדעים ואמנויות חדרה

צילום: ביה"ס – יגאל הינדי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *