פרסי חינוך מחוזיים לבתי הספר: הרב תחומי עמל יגאל אלון רמלה ומח"ט עמל פסגות נהריה

הרב-תחומי-רמלהX2

שני בתי ספר של עמל, רב תחומי עמל יגאל אלון רמלה ומח"ט עמל פסגות נהריה, התבשרו בימים אלה על זכייתם בפרסי חינוך מחוזיים של משרד החינוך לשנת הלימודים תשע"ה.

רב תחומי עמל יגאל אלון רמלה זכה בפרס החינוך המחוזי של מחוז המרכז. וועדת הפרס שביקרה בביה"ס התרשמה מאוד מהעשייה החינוכית במוסד החינוכי שמעניק "חינוך מאהבה בשביל הצמיחה", מהעלייה המדהימה בהישגי הבגרות, מיישום רפורמת הלמידה המשמעותית ומגווניו הרבים של ביה"ס.

מח"ט עמל פסגות נהריה זכה בפרס החינוך המחוזי של מחוז הצפון. בנימוקי וועדת הפרס נכתב בין היתר: "צוות בית הספר מפגין מקצועיות, חריצות ונשמה יתרה בעבודתו. ניכרת ההשקעה, התמיכה והמחויבות להתפתחות של כל השותפים בארגון. בית הספר מצטיין בתרבות פדגוגית, שיתופית וארגונית המבוססת על תהליכים, דיאלוג, הקשבה והכלה. בית הספר בנה תוכניות לימודים אישיות המאפשרות דיווח להורים ולמורים השונים ומזמנות התקדמות לתלמידים על פני רצף השנים. צוות המורים שוקד לנצל את הפוטנציאל הטמון בכל תלמידה ותלמיד במגוון תחומים כדי להכשירו לחיים בוגרים ראויים".

 דורית חילאי, מנהלת מח

דורית חילאי מנהלת מחט עמל נהריה

 

 

 

 

 

 

 

מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני בירכה את מנהלי בתי הספר הזוכים: "זוהי תעודת כבוד לכם ולצוותי המורים וגאווה גדולה לכל קבוצת עמל. יישר כח על הדרך הייחודית שבה הנכם מובילים את בתי הספר. פרס החינוך היוקרתי מבטא את ההוקרה וההערכה הרבה לעשייה החינוכית והערכית החשובה המניבה תוצאות כה מרשימות".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *