סטודנטים מצטיינים מאוניברסיטת MIT היוקרתית בארה"ב מעבירים סדנאות בבתי ספר של רשת עמל בישראל

IMG-20160111-WA0007

דור העתיד של ההייטק הישראלי לומדים מהטובים ביותר

סטודנטים מצטיינים מאוניברסיטת MIT היוקרתית במסצ'וסטס ארה"ב מעבירים בימים אלו סדנאות לתיכונים של רשת עמל בישראל. הסטודנטים הגיעו בתחילת החודש (ינואר 2016) ועד סוף החודש הם ייפגשו עם 200 תלמידים משמונה בתי ספר של הרשת ברחבי הארץ.

משלחת הסטודנטים, שמוצאם מארצות הברית, תשהה חודש ימים בישראל. מטרתה להנגיש את האג'נדה של MIT  לעודד תלמידים להפוך למנהיגים בקנה מידה עולמי, ובפרט להשפיע על מערכת החינוך. ב-MIT  תופסים את ישראל כ"אומת סטראט אפ", ורואים פוטנציאל אדיר בתלמידי המחר כמי שיובילו בעתיד תהליכים פורצי דרך.

12495986_622947194511417_6191704349914682668_oקבוצת הסטודנטים של MIT התחלקה בין המחוזות השונים בארץ, ובכל שבוע בחודש ינואר הם יגיעו לכיתה בת 25 תלמידים באחד מ-8 בתי הספר שמשתתפים בתוכנית ומעבירים להם ארבעה ימים של סדנא חווייתית באנגלית.

תלמידי עמל שנבחרו להכיר וללמוד מסטודנטים באחת האוניברסיטאות הטכנולוגיות הנחשקות בעולם, הם תלמידים מצטיינים בכיתות ט'-יא' ממגמות טכנולוגיות ברשת עמל. בין היתר נלמדים הנושאים של  עבודת צוות ומנהיגות, פיתוח רעיונות ויזמות, ניהול וביצוע של תוכנית עסקית, התנהלות תקשורתית ושכנוע ועוד..

מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני שיזמה את הפעילות המשותפת עם MIT אומרת: "התלמידים שלנו זוכים לעבור חוויה לימודית מיוחדת ויוצאת דופן עם סטודנטים מצטיינים של אחת האוניברסיטאות הטובות בעולם. הסדנאות מקנות לתלמידים מצטיינים שלנו הזדמנות ללמידה איכותית ושונה תוך כדי ניהול שיח פורה ומעניין בשפה האנגלית. קבוצת עמל מובילה כיום יזמות, חדשנות ומצוינות שבמרכזה הוראה ולמידה חווייתית, מאתגרת ויצירתית, ושיתוף הפעולה עם MIT הוא נדבך חשוב במכלול העשייה החינוכית הייחודית שלנו".

בתמונות: התלמידים והסטודנטים מ-MIT עם התעודות שקיבלו – רב תחומי עמל למדעים ואמנויות נהריה
הסטודנטים מ-MIT  מעבירים סדנה לתלמידים ברב תחומי עמל ב' פתח תקוה, היום

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *