הישגים מרשימים לתלמידי עמל בתחרות יזם השנה 2016 של יוניסטרים

13731838_10153883381929912_4901743275642265987_o

הישגים מרשימים מאוד לתלמידי בתי הספר הרב תחומיים של קבוצת עמל בתחרות יזם השנה 2016 של יוניסטרים.  תלמידי מרכז היזמות של עמל ברב תחומי למדעים ולאמנויות חדרה, זכו במקום הראשון בקטגוריית מיזם עסקי מצטיין שנה ג', על פיתוח בשם SeaU - אפליקציה המאגדת בתוכה את כל המידע הנחוץ למתרחצים בחופי הים, ומציגה נתונים כגון: טמפרטורה, עומס חום, מדוזות, רוח, מצב הניקיון בחוף ועוד. 

תלמידי ביה"ס הרב תחומי עמל "אמירים" אופקים, זכו במקום הראשון בקטגוריית מיזם עסקי מצטיין בתכנית Start Up Now, על פיתוח בשם Super Way – אפליקציה המנווטת את הצרכן בסופרמרקט למסלול המהיר והזול ביותר בהתאם לרשימת הקניות האישית שלו.

 כמו כן, זכו תלמידי מרכז היזמות של עמל בחדרה במקום השלישי בקטגוריות מיזם עסקי מצטיין לשנים א' ו- ב', על הפיתוחים: Jobit - פלטפורמה המחברת בין מעסיקים לבין בני נוער המחפשים עבודה ו- Moovers - אפליקציה להשוואת מחירים בין חברות הובלה שונות. 

 מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני: "זה מרגש מאוד לראות את התלמידים שלנו מגיעים להישגים מדהימים כאלו. אני חשה גאווה עצומה. התלמידים שלנו שוב הוכיחו יכולת יוצאת מן הכלל של חשיבה יצירתית, תכנון ופיתוח פיתוחים יזמיים המסייעים לקהילה. כל הכבוד להם".

בתמונות: הענקת הפרסים לזוכים והצגת הפרויקטים שפיתחו תלמידי עמל, בתחרות יזם השנה 2016.

לתמונות נוספות, לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *