שלוש קבוצות רובוטיקה מרשת עמל ייצאו בקרוב לתחרות הרובוטיקה העולמית ביוסטון טקסס ארה"ב

robactive

מאת: עמרי בר-און, מנהל הפרויקט

שלוש קבוצות רובוטיקה מבתי ספר של קבוצת עמל שהתחרו בתחרות הרובוטיקה FIRST שנערכה בסוף השבוע בהיכל מנורה מבטחים בת"א, ייסעו להשתתף בתחרות הרובוטיקה העולמית שתתקיים בקרוב ביוסטון טקסס ארה"ב.

קבוצת הרובוטיקה של ביה"ס הרב תחומי עמל זינמן דימונה זכתה בתחרות בפרס ההשראה ההנדסית. "הקבוצה הזוכה מעוררת השראה בהיקפים יוצאי דופן, כשכל חברי הקבוצה לוקחים חלק בפעילות. היא מביאה איתה תנופה, יצירתיות והתלהבות לכל אחת מהיוזמות הרבות שלה" נאמר בנימוקי הזכייה.
(בתמונה: קבוצת הרובוטיקה של רב תחומי עמל זינמן דימונה. למטה בשורה הראשונה משמאל: מנהלת ביה"ס ורד פלמנבאום והמורה אתי יצחק, המנטורית הראשית של הקבוצה).

קבוצה משותפת של בתי הספר של עמל בתל שבע זכתה בתואר ROOKIE ALL STAR לקבוצות חדשות ותיסע גם היא ליוסטון. זוהי הפעם הראשונה שקבוצה בדואית יוצאת לתחרות הגמר בארה"ב.

כמו כן קבוצת הרובוטיקה של רב תחומי עמל ב' פתח תקווה זכתה למקום גבוה בניקוד הכללי (מקום שמיני בארץ), ולכן תצא אף היא לתחרות העולמית ביוסטון. הקבוצה זכתה גם בפרס היצירתיות הטכנולוגית.

מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני: "זהו הישג ענק לקבוצת עמל שמובילה כיום בתחום הרובוטיקה כמו גם בתחומים אחרים. זוהי גאווה גדולה לכולנו. התלמידים שלנו הוכיחו יכולות תכנון וביצוע בלתי רגילות, תוך עבודת צוות מופתית ודבקות במשימות. התפיסה החינוכית שאנו מובילים בעמל, שבמרכזה חינוך ליזמות, לחשיבה יצירתית, למצוינות ולחדשנות, שוב מוכיחה את עצמה ומניבה תוצאות כה מדהימות. יישר כח וברכות לתלמידים הזוכים, למורים, למנהלי בתיה"ס ולכל מי שליווה אותם וסייע להם בהכנות לתחרות".

ד"ר רונית אשכנזי, סמנכ"ל פדגוגיה: "ההורים מביאים פיצות, המהנדסים גם קצת מתחרים ביניהם, הבוגרים מנחים את הצעירים, היצירתיות "חוגגת", החברה מתלהבים, השומר "כועס" שהם נשארים כל הלילה… מי שלא ראה את חדוות הלמידה, התכנון הבניה ואפילו העשייה החברתית, של תחרות First, לא ראה למידה משמעותית מהי. אנו ברשת עמל מאמינים מאד בתחרות הזאת כדרך למידה מאתגרת, מעניינת, שמביאה לשיתוף ולחיבור בין תלמידי המגמות הטכנולוגיות השונות, בין תלמידים ותלמידות ובין מורים לתלמידים. מדי שנה אנו מגדילים את מספר הנבחרות הלוקחות חלק בתחרות וגאים מאד שהגדלנו את מספר הקבוצות הזוכות ונוסעות לתחרויות בחו"ל, ובכלל זה הנבחרת הבדואית הראשונה". 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

מתוך הפוסט שפרסמה בפייסבוק הקבוצה הזוכה מרב תחומי עמל זינמן דימונה:

״הקבוצה הזוכה מעוררת השראה בהיקפים יוצאי דופן, כשכל חברי הקבוצה לוקחים חלק בפעילות. היא מביאה איתה תנופה, יצירתיות והתלהבות לכל אחת מהיוזמות הרבות שלה…״ 
‏Houston here we come !!  אתמול חזרנו מתחרות מאתגרת ומהנה במיוחד שבסופה זכינו בפרס היוקרתי שכל כך חיכינו לו – פרס ההשראה ההנדסית, שהעניק לנו את הזכות לייצג את העיר דימונה ואת מדינת ישראל בתחרות הבינלאומית לרובוטיקה ביוסטון, טקסס, ארה״ב.  אנחנו רוצים לכתוב קצת מהלב, ולומר שזה הרבה מעבר לכבוד ענק לזכות בכזה פרס מיוחד, זו התרגשות ענקית שעוד לא השתחררנו ממנה, במיוחד לאור העובדה שזה לא מובן מאליו לזכות בכזה גביע כבר בשנה השנייה להקמתנו. בחזון הקבוצתי שלנו ציינו שאנחנו שואפים להיות קבוצה שבשבילה ״רובוטיקה לא מסתכמת רק בבניית רובוט״ וכשהחזון שלנו הופך מחלום למציאות – אין מרגש מזה. אנחנו חולמים להמשיך להעניק השראה, ולהפוך את העולם למקום טיפה יותר טוב באמצעות מדע, הנדסה וטכנולוגיה ללא הפסקה. בהצלחה מכל הלב לכל שאר הקבוצות שטסות לייצג את ישראל ביוסטון, נתראה, אוהבים!"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *