"המהפכה במערכת החינוך בדימונה נעשתה בזכות החדשנות החינוכית שהביאה רשת עמל בעבודה משותפת עם העירייה בארבע השנים האחרונות" אמר ראש העיר מר בני ביטון

20170910_124006
ראש עיריית דימונה בני ביטון אירח ב-10/9/17 את מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני. הם ערכו יחד ביקור בחמשת בתי הספר של רשת עמל בעיר דימונה. בביקור שנערך משך כל היום השתתפו גם מנהל אגף החינוך בדימונה מקס פרץ, סמנכ"ל פדגוגיה בקבוצת עמל ד"ר רונית אשכנזי וחברי הנהלה נוספים של רשת החינוך עמל.
 
ראש העיר בני ביטון אמר לצוות ערוץ 10 שנכח בביקור: "המהפכה במערכת החינוך בדימונה נעשתה בזכות החדשנות החינוכית שהביאה רשת עמל בעבודה משותפת עם עיריית דימונה בארבע השנים האחרונות". הוא ציין את ההישגים המרשימים של בתי הספר והעלייה הניכרת באחוזי הזכאות לבגרות.
 
מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני דיברה על החשיבות הרבה שהיא רואה בהשקעה בתלמידים בפריפריה. "המטרה שלנו היא לתת לתלמידים כלים לפרוץ קדימה ולהצליח להשתלב היטב בתעסוקה ובחברה. אני מאמינה בהשקעה במורים ובפיתוח המקצועי שלהם. הם המשאב החשוב ביותר. בזכות מורים מצליחים יש לנו תלמידים מצליחים".
 
עו"ד דום הדגישה שרשת עמל מובילה את בתי הספר להישגים מדהימים בזכאות לבגרות, וציינה כי השנה לראשונה תיכון רב תחומי עמל זינמן הגיע ליותר מ-90% זכאות לבגרות. "קבוצת הרובוטיקה של בית הספר עמל זינמן ייצגה השנה את ישראל בתחרות הרובוטיקה העולמית ביוסטון טקסס ארה"ב וזכתה בפרס ההשראה ההנדסית. מרגש לראות את התלמידים שלנו בקדמת התעשייה והאקדמיה. זה דור העתיד שלנו שיוביל לחברה טובה יותר בישראל" אמרה עו"ד דום עיני. 
 
 
 
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *