נבחרת הקטרגל של רב תחומי עמל חדרה – מקום שלישי בעולם!

katregel

הישג חסר תקדים לישראל ולרשת עמל ב- 20.3.18, עם זכייתה של נבחרת בית הספר הרב תחומי עמל חדרה למדעים ולאמנויות, במקום השלישי בעולם בקטרגל תיכונים. זאת במסגרת משחקי גמר אליפות העולם בקטרגל, שנערכו משך שמונה ימים בראשון לציון, בהשתתפות נבחרות קטרגל מבתי ספר תיכוניים ברחבי העולם. לאחר שנבחרת הקטרגל של רב תחומי עמל חדרה גברה על נבחרת צרפת בתוצאה 5:4, היא הוכתרה בין שלוש הקבוצות המובילות בעולם, ודורגה במקום השלישי המכובד, אחרי קרואטיה שדורגה במקום השני וברזיל שזכתה במקום הראשון.

דרכה של נבחרת עמל למשחקי גמר אליפות העולם, נסללה עם ניצחונה בגמר אליפות הארץ בחודש דצמבר 2017. שחקני הנבחרת התכוננו היטב למשחקי גמר אליפות העולם בניצוחו של המאמן רון קלר, והוכיחו במהלך המשחקים יכולת מרשימה מאוד.

מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני: "אני שמחה וגאה על ההישג המדהים של התלמידים שלנו, אשר זכו לאחרונה בגביע אליפות הארץ, ועכשיו הוכיחו את יכולתם הנפלאה גם בזירה הבינלאומית, תוך גילוי עבודת צוות מופתית, דבקות במטרה, נחישות ומצוינות, תחת הובלתו המצוינת של המאמן המוכשר רון קלר ומנהלת בית הספר הנפלאה אילנה שטרהל. כל הכבוד!"

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *