השתלמות מועדון קריאה למורים של רשת עמל בפעילות מרגשת ומרתקת בירושלים

תמונה ממשרד החוץ 25-06-2018

כ- 15 מורים לאנגלית המשתתפים בתכנית "מועדון קריאה למורים" הכוללת גם מדריכים במשרד החינוך, ביקרו במשרד החוץ בירושלים ונפגשו לשיחה עם מר ליאור בן דור ,מנהל מחלקת מצרים והמגרב ,אגף מזרח התיכון ותהליך השלום, ומר  אלי ענטבי, קונסול ישראל באלכסנדריה ושגריר ישראל באריתריאה בעבר.

השיחה נסובה על מצרים ויחסיה עם מדינת ישראל. הביקור במשרד החוץ היה בהמשך לקריאת הספר "מועדון המכוניות של מצרים" של הסופר עלאא אל-אסוואני אותו קראו משתתפי התוכנית. לאחר הביקור המרתק במשרד החוץ, ביקרו המורים בתערוכה הארכאולוגית על מצרים העתיקה והשפעתה על האזור ועל ארץ ישראל של הימים ההם בפרט, המוצגת במוזיאון ישראל.

יום השיא הזה הינו חלק מתכנית "מועדון קריאה למורים" המופעלת על ידי המחלקה לאנגלית של רשת עמל זו השנה החמישית ומוכרת גם לגמול השתלמות. בתכנית זו נפגשים מורים ומדריכים לאנגלית אחת ל-3 חודשים ודנים בספר אותו קראו. 

רשת עמל היא היחידה בארץ המובילה תכנית מועדון קריאה למורי אנגלית ממגזרים שונים. המחלקה לאנגלית ברשת עמל מאמינה בחשיבות הקריאה ומעודדת קריאה ולכן מפעילה תוכנית מועדון קריאה גם לתלמידים. במסגרת תוכנית זו, מנהלת המחלקה ספריה, ובה סטים של ספרים באנגלית לפי רמות, ומשאילה אותם מדי שנה לבתי ספר על מנת לחשוף את התלמידים לראיה ולהקנות להם הרגלי קריאה באופן כללי והרגלי קריאה באנגלית באופן ספציפי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *