גאווה גדולה!! שניים מבוגרי קורס הטיס של חיל האוויר – בוגרי עמל

tmuna

גאים עד השמיים! 

עו"ד רוית דום עיני, מנכ"ל עמל: "בוגרת בית הספר עמל עמק חרוד, הוכיחה לכולנו ברשת עמל פעם נוספת ערכיות ומוטיבציה מהי. חדורת המטרה המשיכה את דרכו של סבה והייתה לאחת משלוש טייסות בלבד שסיימו קורס טיס. היא מוכיחה שרצון, השקעה והתמדה חוצים את גבולות המגדר, הסטיגמות ובעצם כל מכשול אפשרי. קבלתך את תואר הטייסת הנכבד מהווה כבוד גדול למדינה, לנשים ולרשת עמל. יישר כוח לצוות בית הספר המסור בראשותה של לילך שטיין, על שהובילו את בית הספר לערכים של אחווה, רעות, ציונות ואהבת הארץ. הרבה בזכותכם התלמידים ממשיכים להרקיע שחקים. בהצלחה ! עבורך השמיים הם בהחלט אינם הגבול!"

nechda

 

מהכיתה לכותרות!

סגן ט׳, בוגר בית הספר הרב תחומי עמל שחקים נהריה, הוסיף עוד גאווה לרשת עמל כאשר הצטרף לי׳, בוגרת בית הספר הרב תחומי עמל עמק חרוד, וסיים גם הוא קורס טיס ביום חמישי האחרון. רשת עמל מוקירה את צוות בתי הספר על ההתמדה והובלת בתי הספר ברוח חזון הרשת למצוינות, יזמות, טכנולוגיה, חדשנות וערכים. יישר כוח לתלמידים הנחושים שלא ויתרו והוכיחו לעצמם ולכולנו- תלמידים, הורים ומורים גם יחד- מצוינות ואהבת הארץ מהי. אתם משמשים דוגמה ומודל לחיקוי.
המשיכו להרקיע שחקים!

tet

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *