נבחרת הרובוטיקה של עמל ליהמן דימונה, זכתה בתחרות עולמית שנערכה במקסיקו סיטי במקום הרביעי בעולם

drap
הם ניצחו!
 
נבחרת הרובוטיקה של עמל ליהמן דימונה, זכתה בתחרות פירסט גלובל העולמית שנערכה במקסיקו סיטי במקום הרביעי בעולם, ובמקום השלישי בעולם בפרס ״אחדות עולמית״, על שיתוף פעולה עם בית ספר ממדינה אחרת. 


תלמידי נבחרות הרובוטיקה של רב תחומי עמל ליהמן דימונה ונבחרת התלמידים מאיראן היו צמודים במהלך כל תחרות הרובוטיקה העולמית FIRST GLOBAL שנערכה במקסיקו סיטי. הם התייעצו, דיברו ובילו ביחד זמן רב. כשנפרדו לשלום הפרידה הייתה מרגשת וכל נבחרת הזמינה את השניה לשמור על קשר וגם לבוא לבקר.
 
לצד ההישגים המדהימים בתחרות, יש כאן ניצחון נוסף ובולט לא פחות. התלמידים האלה התחברו, התייעצו, למדו ושיתפו פעולה עם תלמידי בית ספר תיכון מאיראן. יחד, הם עקפו את הדעות הקדומות ורכשו חברים לחיים ויותר מזה- מסר מדהים לעולם, ובמילים שלהם:
 
״יצרנו קשר חם ולבבי ובלי שום מחסומים. אני חושבת שאם זה היה תלוי בנו התלמידים, הכל היה נראה אחרת״ אמרה קפטנית הקבוצה, הדר כהן, תלמידת כיתה י׳.

התרגשנו!

פורסם בידיעות אחרונות, 20.8.2018
ידיעות אחרונות 20.8.18 - פירסט גלובל

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *