פתיחה חגיגית לתוכנית ACCESS במוזיאון ארץ ישראל

IMG_1453

קבוצת עמל מפעילה את תוכנית ACCESS  בהצלחה רבה, החל משנת 2005, תוך שיתוף פעולה מוצלח והדוק עם שגרירות ארה"ב בישראל ובחסותה. אירוע הפתיחה החגיגי של תוכנית English Access Microscholarship Program לשנה"ל תשע"ט התקיים ביום שלישי 18/12/2018 במוז"א – מוזיאון ארץ ישראל בתל אביב. התוכנית מתמקדת בקידום תלמידים בכיתות י', י"א וי"ב לבגרות ברמה של 4-5 יח"ל באנגלית. כ%95 מהתלמידים הלומדים בתכנית עוברים את בחינות הבגרות באנגלית בהצלחה.

במסגרת התכנית מקבלים התלמידים תוספת שעות לימוד, ספרי לימוד, תכנית העשרה ופעילות תרבותית מגוונת ולומדים על ההיסטוריה, הגיאוגרפיה וערכי התרבות של ארה"ב. חלקו הראשון של אירוע הפתיחה הוקדש לביקור במגוון תערוכות הקבע ותערוכות צילום מתחלפות של המוזיאון. הביקור בתערוכות היה מעניין והעשיר את התלמידים בנושאי היסטוריה וגיאוגרפיה של ארץ ישראל. גם תערוכת הצילומים המתעדת את החיים במגזר הבדואי ריתקה את התלמידים.  תלמידי תכנית ACCESS  עצמם ישתתפו בסדנאות צילום במהלך לימודיהם.

חלקו השני של האירוע הוקדש לטקס בהשתתפות הגב' ג'ניפר קלרמן, סגנית נספחת התרבות של שגרירות ארה"ב, ושל גב' ריסה לוי, מומחית לתכניות באנגלית בשגרירות ארה"ב, אשר נשאו דברים ובירכו את התלמידים. בטקס חולקו תעודות לתלמידים המשתתפים בתכנית ובסיומו הופיעה להקת הקאנטרי "בנדנה בנד" בביצוע שירי וריקודי עם אמריקאים מסורתיים שהלהיבו את התלמידים.

בתי הספר הרב תחומיים של רשת עמל שישתתפו בתכנית בשנה"ל תשע"ט הם: חורה עהד, תל שבע ע"ש יגאל אלון, תל שבע הדקלים, אופקים, טירה קאסם, טירה עתילי, טייבה וכן תיכון מקיף אל ראזי ברהט.

 לתמונות נוספות  

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *