הוענקו אותות הצטיינות של קבוצת עמל למורים ולעובדי מינהל מצטיינים

amalM

בטקס חגיגי שנערך ב- 30.12.18 בסינמה סיטי גלילות, העניקה קבוצת עמל אותות הצטיינות למורים ולעובדי מינהל מצטיינים בשנה"ל תשע"ח. כמו כן הוענקו אותות הצטיינות לבתי ספר של עמל אשר דורגו ע"י משרד החינוך ברשימת בתי הספר הערכיים והמצטיינים ביותר בישראל.

בטקס אשר נערך במעמד מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני, הוענקו אותות הצטיינות לתשעה מורים מצטיינים, חמישה מהם מצטייני מנכ"ל וארבעה מצטייני פדגוגיה. המורים שנבחרו ניחנים בעשייה פורצת דרך, קידום מצוינות בדרכים לא שגרתיות ותרומה ערכית יוצאת דופן, תוך דגש מיוחד על יזמות בהוראה ובפעילות הבית ספרית.

שמונה עובדי מינהל מצטיינים קיבלו אות הצטיינות, חמישה מהם מצטייני מנכ"ל ושלושה מצטייני הרשת. העובדים נבחרו על פי כמה מדדי הערכה וביניהם: תפקוד מקצועי ואיכותי, הזדהות ומחויבות לתפקיד ולארגון, תרומה לעבודת צוות, יוזמה וחדשנות, יחסי אנוש טובים.

מעצבים את פני הדור הבא

מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני אמרה בטקס: "רשת עמל גאה בכם, על היותכם דוגמה ומופת לאחרים, על הנחישות שלכם להוביל את בתי הספר ואת רשת עמל למצוינות ולהישגים פורצי דרך, על המוטיבציה הגבוהה והמסירות שלכם לעבודתכם. אתם, המורים המצטיינים שנמצאים כאן, עומדים מדי יום במשימה חשובה מאין כמותה: חינוך בני הנוער שלנו ועיצוב עתיד החברה והמדינה.אתם עושים זאת מעומק הלב, באמונה ובאהבה רבה. לכל אחת ואחד מכם יש את זווית העשייה המיוחדת שלו, אותו פן ייחודי שהופך אתכם למובילי הדרך, לסמל של מצוינות. דווקא בעידן שבו הטכנולוגיה החדישה תופסת מקום מרכזי בחיינו, תפקיד המורה רק הולך ומתעצם, בדגש על למידה אקטיבית, חווייתית ורלוונטית, תוך גילוי יצירתיות רבה ושילוב מושכל של הטכנולוגיה החדישה בעולם ההוראה והלמידה. רק שילוב הטכנולוגיה החדישה עם מורים מצטיינים כמוכם, יכול להבטיח למידה מסקרנת ומאתגרת. אתם אלה אשר מעצבים את פני הדור הבא, ובכם תלויה יכולתם של תלמידינו להתמודד בהצלחה עם אתגרי העתיד, להיות אזרחים אכפתיים המעורים בחיי החברה והמדינה, נכונים להתנדב ולסייע לאחר. זוהי אחריות כבדה המונחת על כתפיכם, ואתם נושאים בה בהצלחה רבה, תוך מתן דוגמה אישית לתלמידיכם ולעמיתיכם לעבודה".

הכוח המניע של המערכת הארגונית ברשת

בהתייחסה לעובדי המינהל המצטיינים אמרה עו"ד רוית דום עיני: "אתם עובדי המינהל המצטיינים מאפשרים למורים ולתלמידים תשתית הוראה ולמידה מודרנית. אתם הכוח המניע של המערכת הארגונית ברשת, מערכת שמשתכללת ומתחדשת כל העת, ומבטיחה את יכולתנו להקנות לבני הנוער את החינוך הטוב ביותר תוך שימוש בטכנולוגיות חדישות ומתקדמות. אתם עושים זאת במיומנות רבה, מגלים יוזמה, אחריות, מסירות וחריצות, משרים על סביבתכם אווירה נעימה, ומתאפיינים ביחסי אנוש טובים ונועם הליכות".

הצלחתם לחולל שינוי משמעותי

ravitעו"ד דום עיני ציינה לשבח את בתי הספר אשר דורגו ע"י משרד החינוך בין הערכיים והמצויינים ביותר בישראל. "הצלחתם לחולל שינוי משמעותי בבתי הספר שלכם, המניב תוצאות מאוד מרשימות. זכיתם בניקוד הגבוה על פי המדדים הבוחנים היבטים חברתיים, ערכיים ולימודיים בכלל בתי הספר התיכוניים בישראל. אתם מובילים תהליך מאוד שיטתי ועמוק, תוך קידום ניכר של התלמידים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, ומגיע לכם על כך יישר כוח". היא הדגישה: "רק בזכות מורים ועובדים כמוכם, המחויבים להצלחתנו כרשת חינוך ארצית גדולה ומובילה, אנו קוצרים הצלחות והישגים חסרי תקדים. אתם מקור כוחה של העשייה החינוכית והערכית החשובה של הרשת".

ראויים למלוא ההערכה

יו"ר ועד עובדי המינהל הארצי של קבוצת עמל שיאון מנחם אמר: "הצטיינות בעבודה היא דבר שיש לציין, כי עובד טוב הוא כזה שמצטיין במילוי המשימה באופן המקצועי והאיכותי ביותר. הצטיינות בעבודה היא לא דבר מובן מאליו, אלא מחייבת הרבה רצון ומחשבה, מסירות ואחריות. אם נבחרתם לעובדים מצטיינים מבין כולם, זה אומר שבאמת עשיתם הכל מושלם, הייתם מעולים ואתם ראויים למלוא ההערכה. תודה מכל הלב על תרומתכם ועשייתכם".

המגוון האנושי הפלורליסטי

rakafotהמורה המצטיין יובל מפציר מביה"ס הרב תחומי עמל עמק חרוד נשא דברים בשם מקבלי אות ההצטיינות: "אני בטוח שכל חברותי וחבריי שבשמם אני נושא את הדברים, השאירו וישאירו אצל תלמידיהם את הניצוץ של הזיכרון שיהיה בלבם לאורך חייהם. יכולתי לדבר על היוזמה והחדשנות של רשת עמל שמעניקה לנו את ההוקרה היום, יכולתי לדבר על הצעידה קדימה בנתיבי הטכנולוגיה שמטפחת הרשת, יכולתי להפליג בשבחיה על קידום הצוותים הבית ספריים. בחרתי לציין את המגוון האנושי הפלורליסטי שמגשימה הרשת בבתי הספר שלה: נשים וגברים, פריפריה ומרכז ופסיפס של כל המגזרים שנמצאים בחברה הישראלית. זאת הרוח הישראלית האמיתית".

לאווירה החגיגית בטקס תרמה מאוד הופעתה של להקת קולות עמל נהריה בניהולה המוזיקאלי של קרן אטיאס פרץ. אופק עפרון, אופיר כהן ,אופק עטיה, מאי חביב ואמילי פרנקל השמיעו מחרוזת שירים וזכו לתשואות הקהל באולם. את הטקס הנחתה הדסה ורטמן יונס, מנהלת קשרי חוץ בעמל.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *