מי הולך לגווע ברעב?

ב-21.11.13 יצא הסרט החדש של סדרת הסרטים "משחקי הרעב: התלקחות". הכינו את עצמכם, המעריצים המשוגעים כבר מחכים.

מאת אנבל קיז'נר

בשביל להיות לוחמת לא צריך להראות מושלמת

קטניס אוורדין חוזרת למחוז 12 לאחר הניצחון, וכך גם הטירוף לבתי הקולנוע. ב-21.11.13 יצא הסרט החדש-התלקחות לאחר שנה וחצי שכולם חיכו ליצירה נוספת של משחקי הרעב, זה הגיע, הציפיות עולות ומקווים למצוא את אותו גוש פחם שנמצא בו יהלום.

השחקנית הראשית, קטניס אוורדין (ג'ניפר לורנס) לא הפסיקה לקבל מחמאות על הסרטים האחרונים שהיא עשתה. לאחר כמה זמן היא שיחקה בסרט "אופטימיות היא שם המשחק" שבו היא זכתה אפילו באוסקר (מי שלא בדיוק זוכר, זה אותו הסרט שבו היא נפלה בדיוק לפני קבלת הפרס, אך קיבלה את כל השערוריה בצחוק בלבד), עוד שחקן ראשי הוא פיטה מלארק (ג'וש האטצ'רסון) שהיה מאוד מפורסם גם לפני משחקי הרעב (ממלכת טראביתיה, מסע אל בטן האדמה, המסע אל האי המסתורי וכו') והשחקן הפחות דומיננטי אך גם נורא חשוב, הוא חברה הטוב ביותר של קטניס, גייל הות'ורן (ליאם האמסוורת', או בכינויו היותר מפורסם, האקס של מיילי סיירוס) שהוא התפרסם בזכות אותו סרט עם סיירוס "THE LAST SONG".

משחקי הרעב שגרפו 691,247,768 דולר חוזרים לאקרנים והמפיקים מצפים להכנסה גדולה יותר עם הסרט החדש. למעריצים לא בדיוק אכפת כמה יעלה הכרטיס, העיקר לראות את קטניס, פיטה וגייל מככבים בשובר הקופות.

השלישיה המפורסמת

השלישיה המפורסמת

אין זה מפתיע שהמון אנשים מחכים להתלקחות, הרי "משחקי הרעב" היה הצלחה מסחררת מלכתחילה. הסרטים המבוססים על טרילוגיית הספרים ע"פ סוזן קולינס (משחקי הרעב, התלקחות ועורבני חקיין) הם הצלחה בפני עצמה. גם לפני הסרטים, הספרים היו נורא פופולרים בקרב בני נוער.

"בתור מעריצה מושבעת של הסדרה, הסרט של התלקחות העלה בי התרגשות רבה. שניכנסתי לאולם ידעתי שאלה עומדות להיות שעתיים וחצי מלאות רגשות וזכרונות מהספר, ורמת הדיוק המדהימה שהוצגה על המשחק ע"י פרנסיס לורנס השאירה אותי המומה. הסרט היה מעל לכל הציפיות ואני לא יכולה לחכות עד ליציאה של עורבני חקיין!" כך מספרת סתיו בראנס, מעריצה של משחקי הרעב.

לאחר יציאת "התלקחות" נשאר רק לחכות לסרט הבא, שיצא בעוד שנה בדיוק, 21.11.14, עורבני חקיין חלק  1.

 

פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *