ליאונרדו דה וינצ'י החדש?

IMG-20140112-WA0000האמן דניס לאונרד כהן, בהיותו בן שש עשרה בלבד, מכר בפעם הראשונה את אחד מציוריו בתערוכה שנערכה בעיר מגוריו נתניה וכבר יכול לעזוב את התיכון.

מאת: קסניה זכרוב

לפני כחודשיים האמן הצעיר זכה להצלחה רבה כאשר הוצגו שלושה מציוריו של דניס כהן. אחד מהם נקנה באופן אנונימי על ידי אדם מצרפת. האמן טוען שהוא מרוצה שהציור הזה נמכר ושהוא שמח לנסות בפעם הראשונה בחייו למכור את יצירותיו- ולהצליח.

דניס לאונרד כהן

דניס לאונרד כהן

בראיון הקצר שנערך עם האמן הצעיר הוא נשאל מה דחף אותו להציג את הציורים בתערוכה מלחתחילה.
"אני מצייר כבר כמעט שמונה שנים ורציתי לנסות לעשות עם האומנות שלי משהו שונה וחשבתי על להציג אותה לקהל הרחב. על מנת לממש זאת ביקשתי מהמורה שלי לאומנות, אניטה ארבע, להציג שלושה מציורי בתערוכה שלה והיא הסכימה."
כמובן שזו לא ההצלחה היחידה של דניס. בנוסף למקרה הזה הוא גם זכה במקום ראשון בתחרות אנימציה של IAC Israel  בקטגוריית הנוער ואף השתתף באירוע ציורי רחוב במדרחוב של נתניה.

דניס לאונרדו כהן שנולד בטורונטו שבקנדה, עלה לארץ ביחד עם הוריו כאשר היה בן 7. דניס מספר שהתחיל לצייר בחוג ציור לאחר שהוזמן עליו על ידי אחת מידידותיו. בהתחלה האווירה נראתה לו נשית מדי ולא לטעמו אך עם הזמן מצא את מקומו והצליח להרגיש שייך. מאז הוא יכול להעביר כל רגש,דעה או תחושה על דף נייר.שמונה שנים עברו מאז והוא עדיין חושב שתשוקתו לאומנות היא התשוקה הכי עזה שלו.

תשוקתו לאומנות היא התשוקה הכי עזה שלו

"תשוקתו לאומנות היא התשוקה הכי עזה שלו"

לשאלת השראתו של דניס ענה בפשטות: "ראיתי שקיעה ואת רגעיה האחרונים והחלטתי לצייר אותה."
בציור שמכר רואים את רגעיה האחרונים של השקיעה כשצבעה הדומיננטי הוא כתום עז עם נגיעות של אדום וסגול. השמש כאילו שוקעת אל הים ומשאירה את השמיים מאחוריה חשוכים.
זמן העבודה על הציור לא לקח לו יותר משעתיים אבל הוא מבטיח שהשקיע בו את מירב תשומת הלב והיופי שיכל.

למרות הצלחותיו הרבות עד כה של דניס לאונרדו כהן אפשר להניח שלא נפסיק להראות את כישרונו פעמים נוספות בעתיד.

פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *