משחקי התוכנה

ברוכים הבאים למגמת הנדסת תוכנה! המגמה מאפיינת את החברה החדשה והטכנולוגית, ולכן היא מתאימה כמעט לכל תלמיד בגיל ההתבגרות שבתחום עניינו העיקרי הוא המחשב. המגמה מאפשרת לתלמידים לעסוק בתחום המוכר, האהוב, והנפוץ שחדר לחברה רבות: המחשב.

מאת: נופר בן אליהו ועדן קשי

המגמה מפתחת את החשיבה ומתייחסת להווה העכשווי. המגמה לא צריכה ידע קודם או מיומנויות מסויימות אלא מוטיבציה של התלמיד ללמוד ולהצליח. כמו כן היא תורמת לידע בסיסי של הבנת המחשב וכל הנעשה בו.

המגמה מתעמקת בשפות תוכנות, ומציגה חידושים טכנולוגיים בתחום. במגמה ניתן להבין כיצד מתנהלות תוכנות שונות אשר אנו משתמשים בהם ביומיום כמו למשל:ICQ,משחקי המחשב, תוכנות ציור ועוד… במגמה זו לומדים על אתרים ותוכנות שונות במחשב, יסודותיהם ועקרונותיהם.

מגמת הנדסת תוכנה בפעולה

מגמת הנדסת תוכנה בפעולה

התלמידים במגמה זו מתנסים בכתיבת פרוייקט עצמי. השפה העיקרית הנלמדת במגמה היר שפת #C. הלמידה מתבססת על פתירת בעיות בתוכנות המחשב בצורה הטובה ביותר.

המקצוע המדעי כולל 5 יח"ל: פיסיקה, כימיה, וביולוגיה. מקצוע מוביל בהיקף של 10 יח"ל הכולל: מדעי המחשב-5 יח"ל, והתמחות בענף תכנון ותכנות מערכות- מערכות הפעלה-5 יח"ל. המגמה נותנת לתלמידים מסלול 5 יח"ל- נקודות בונוס.

בסיום הלימודים התלמידים יוצאים על תעודת בגרות איכותית, המאפשרת לתלמידים המעוניינים להמשיך וללמוד במכללה מכיתה י"ג-י"ד. יחד עם התעודה הטכנולוגית שמקבלים התלמידים בסיום הלימדים, ניתן להתקבל בצה"ל-לבסמ"ח שזהו בית ספר למקצועות המחשה בצה"ל.

פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *