מורה טוב הוא מורה לחיים

 image (2)למה צריך מורים למשחק? כתבתנו הגיעה ל-Reacting studio כדי לענות על שאלה זו.

 מאת: עדן גלבוע, שיר קאופמן ובר שריקר.

 

 

מורה למשחק נותן לתלמידים שלו כלים לאורך כל הדרך, הוא עוזר להם לבנות את עצמם בתור שחקנים ואיך להצליח בהמשך הדרך. המורה יכול ללמד חומר עיוני או כישורים טכניים או אומנותיים במגוון של נושאים כמו משחק. טכניקת הלימוד שהמורה מיישם על תלמידיו מושפעים מאישיות המורה והשקפת עולמו. 

טל ירימי, מורה למשחק ומנהל הקורס Reacting Studio אומר: "אנחנו מלמדים אותם את יסודות המשחק לפי שיטת סטניסלבקי, משחק מול מצלמה, הכנה לאודישנים, שיעורים על הגשת שיר ועוד".  שיטת סטניסלבסקי היא שיטת משחק בתיאטרון, המחולקת לשני נושאים: עבודת השחקן על עצמו ועבודת השחקן על תפקידו.

אמיר וולף, במאי ושחקן תיאטרון מעביר גם כן מספר שיעורים בקורס. אמיר נשאל איך היותו כבמאי תורם למשחק? לפיו, "אני חושב שזה תורם בתור במאי, צריך להסתכל כל הזמן כמה צעדים קדימה. יש לראות איזשהו מוצר מוגמר".

הקורס למשחק לנוער עולה 3300 ש"ח, והקורס לבוגרים עולה 3600 ש"ח. הכלים המועברים ע"י המורים עוזרים לתלמידים בהמשך החיים ולהכיר את עצמם טוב יותר.

פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *