האם הכל כמו שנראה?

imagesהאם אתם הייתם הולכים לראות? האם הכל  מה שאנחנו רואים זה אמיתי? יש הרבה 

מאת: ולרי בורוב ודניס קונון 

סודות   שתוכניות שעשועון  וראליטי  משתמשות בהם. האם זה טוב או לא טוב תוכניות פוגעות במציאות ויש הרבה השפלה בתוכניות ראלטי. רוב הדברים שמצלמים בתוכנית לא מראים בטלווזיה בבית כדי שהתוכנית תראה טובה יותר. ההפקות של התוכניות ראליטי  מנסות לבלבל את  הצופים בבית.תוכניות שעשועון בטלווזיה נמשכות בערך 30 דקות ומה שהצופים לא יודעים זה שבאמת מצלמים את התוכנית בסביבות ה 7 שעות כולל הפסקות שבהפסקות מכינים את השחקנים והבמה עם יש טעות אחת ההפקה אומרת לצלם מהתחלה את הקטע במשחק.את הקהל שמגיע לתוכנית מכריחים לחתום על חוזים והקהל מחכה בסביבות השעתיים בשביל להכנס לתוכנית. ההפקה של תוכניות השעשועון  אומרת לקהל מתי למחוא כפיים והצעקות והצחוקים של הקהל חלקם מבוימים. הנזקים של התוכנית:

נזק ראשון:התוכנית משקרת לצופים

נזק שני:תוכניות המציאות גורמות לנו לברוח מהמציאות

נזק שלישי:תוכניות המציאות נוטעות בנו ובמיוחד בילדנו

מה שיוצא טוב לצופים מתוכניות שעשועון  הוא הבידור והכיף של הצפייה בתוכנית.בתוכניות שעשועון בטלווזיה לבושים והבמה מוכנה אבל אנשים שמשתתפים בקהל רואים את הכמות הזמן שלוקח להפקה לסדר הכל: ניקוי במה,סידור מצלמות,הכנת הבמה והכנת השחקנים יש שני עולמות שונות בין הטלווזיה למציאות שלנו. 

פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *