ניתוח תצלום- ניתוח בצורה קצת שונה.

gfgfgfgfקשה לכם להתרכז בשיעור כשהמורה מדבר ומדבר בלי הפסקה ואתם לא מצליחים להבין את החומר? יצאתם כבר מריכוז, הראש שלכם כבר במקום אחר ובקיצור החומר נכנס מאוזן אחת ויוצא מהאוזן השנייה. אז יש לנו פתרון בשבילכם.

מאת: מיכל ברדיצבסקי, סשה דובגי ויונתן שרון.

 

גם לנו קשה לשבת 7 שעות ביום אם לא יותר ולהקשיב לחומר שאת רובנו לא כל כך מעניין, אז החלטנו להציג אותו בצורה יותר משמעותית ומעניינת. אז איך החלטנו לעשות זאת? מאוד פשוט, השתמשנו באפליקציה "Explain Everything" דרך האייפד ולקחנו תמונות הקשורות לנושא הנלמד בכיתה והסברנו אותו בהקלטות, בנוסף כדי שהחומר יותר יקלט הוספו חצים, סימונים והזזנו את המתחרש כדי שיקלט באופן ייחודי. לא נשמע יותר מעניין? גם אנחנו מסכימים. בזכות ההסברה הקצת יותר שונה שלנו, אנחנו בעצמנו הצלחנו להבין את החומר בצורה יותר טובה, משמעותית ומעניינת. אז למה אתם מחכים- תכנסו!

בסרטון הסברנו על ניתוח תצלום ששלושת המרכיבים שלו הם: דונוטציה, קונוטציה ומיתוס. דונוטציה זה המשמעות הראשונית בתצלום המוכרת לרוב הצופים בתצלום. קונוטציה זה המשמעות העולה מהתצלום על פי פרשנות אישית שהצופה מעניק לתצלום. ואחרון חביב זהו המיתוס כאשר המשמעות העולה "מקודמת" על ידי סוכני תרבות היא יכולה להפוך למיתוס.

פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *