סיכום של 3 שנות למידה במגמה

1הנה הגענו לסיומם של שלוש שנים, אבן דרך של סיום התיכון ויחד עם זאת גם סיום כל העשייה וההפקה במגמת הניו מדיה. התחלנו בלמידת כל היסודות, מגמת הניו מדיה הייתה בשבילנו מקום ליצור, לעשות, לצאת החוצה ולחקור, מקום בו חווינו דרך שונה ללמידה, מקום בו ליצירתיות שלנו השמיים היו הגבול. אז איך מסכמים שלוש שנים כאלו? אפילו אנחנו לא יודעות, אך לכל דבר יש פעם ראשונה, לצערנו. 

מאת: בר שריקר, שיר קאופמן, עדן גלבוע וקסניה זכרוב.

בכיתה י', הגענו למגמה בתור טירוניות, המצלמות ומעלות רק סלפי לרשתות החברתיות. אך, במשך השנה למדנו את יסודות הצילום, עריכת סרטונים, משיכת קהל היעד ועוד דברים רבים. הלמידה באמצעות האייפד הייתה לנו שונה ומיוחדת משאר מקצועות הלמידה, המגמה נתנה לנו כלים שבהם כיף ללמוד. במגמת הניו מדיה, למדנו כיצד לעבוד בעבודת צוות ולא רק לעבוד בקבוצה ולהעתיק ערכים מהויקיפדיה.

במשך השנים בתיכון, כבר הבנו את הכלים: האם עריכת הקטעים נכונה, האם ישנה קומפוזיציה טובה, ואפילו בסרטים אנו שמים לב לכך שתמונה לא אמתית, מתי נעשה שימוש בקריינות וכ'ו. שלוש שנים של למידה משמעותית במגמת הניו מדיה, תקשורת מעשית, ובה אנו חברות הקבוצה בחרנו לסכם את העבודות הכי טובות שלנו בסרטון הבא.

פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *