קבוצת מנהיגות נוער ברשת עמל בחרה יו"ר וסגנים

[ 1 ] Comment
Share
DSCN2085

כתבה: ורד פלמנבאום

אנו בקבוצת עמל מאמינים שקולם של בני הנוער צריך להיות חלק בלתי נפרד מסדר היום הציבורי.
היום יום ב' ה- 04/11/13 התקיים המפגש השני של קבוצת מנהיגות נוער ברשת עמל בביה"ס הרב תחומי "שבח מופת" בת"א.
אל המפגש השני שהיה פורה במיוחד, הגיעו חברי הקבוצה ממגוון בתי הספר של הרשת.


בחלקו הראשון של היום עברו התלמידים סדנאות מגוונות בנושא מנהיגות. סדנה סביב השאלה מנהיג מיהו? או מנהיג מהו? והמסקנה שהגיעו אליה חברי הקבוצה היא שמנהיגות בראש ובראשונה תלוית זמן ותלוית מקום. 

DSCN2080
קבוצת מנהיגות הנוער ברשת עמל תהווה גוף רשמי ומייצג של כלל התלמידים בעמל. אחריותם תהיה להעלות על סדר היום את הנושאים לרווחתם ולמימוש זכויותיהם. כמו כן, ייקחו חברי הקבוצה חלק גדול בפעילויות החברתיות ערכיות של הרשת, הם יסייעו בהיגוי ובהפקת פעילויות ותחרויות רשתיות.

לקראת סוף המפגש ערכנו בחירות ליו"ר הקבוצה ול2 סגנים.
והתוצאות :

היו"ר הנבחר הינו יובל קלדרון משכבה יא' בביה"ס הרב תחומי "שחקים" בנהריה, הסגנים הם: אדיר חזן שכבה יא' מביה"ס הרב תחומי רמות באר שבע ונור סוואעד שכבה יב' מביה"ס הטכנולוגי  עמל שמשון. לתפקיד מזכ"ל הקבוצה, בחרנו פה אחד בניקו צ'יבולבסקי בוגר רשת עמל.

יו"ר קבוצת המנהיגות יובל, קורא לכל תלמידי רשת עמל לפנות בכל שאלה ובקשה וכמו כן לקחת חלק אקטיבי בפעילות החברתית, אם זה במסגרת בית ספרית או בכל במסגרת חברתית אחרת.

"אני מברך על היוזמה להקים קבוצת מנהיגות ברשת. תחום המעורבות החברתית הינו הפלטפורמה החברתית אשר מזמנת אפשרויות לעשייה ערכית והגשמת חלומות חברתיים ואידיאולוגיים של הצעירים באשר הם. תחום זה פועל מתוך שאיפה כנה למנף את אוכלוסיית הצעירים, ולהפוך אותה לכוח מוביל בסדר היום הלאומי בכלל ובתחומיים מדיניים, כלכליים, חברתיים בפרט. אני מאמין כי מטרה זו תושג על ידי שיתוף פעולה בין הנהלת הרשת וביננו- נציגי התלמידים" דבר יו"ר קבוצת המנהיגות- יובל קלדרון.


לאחר יום מדהים זה קבוצת עמל אומרת בגאווה כי "מדינת ישראל זכתה בהון אנושי מיוחד מאוד באיכותו". 

DSCN2105                                                                  יובל קלדרון יו"ר קבוצת מנהיגות נוער של רשת עמל

DSCN2096                                                                    אדיר חזן, סגן 1 בקבוצת המנהיגות

DSCN2095                                                                     נור סוואעד, סגן 2 בקבוצת המנהיגות

תגובה אחת על קבוצת מנהיגות נוער ברשת עמל בחרה יו"ר וסגנים

  1. מאת ניקו ציבולבסקי:

    הרבה הרבה בהצלחה לקבוצת המנהיגות החדשה של רשת עמל! בהצלחה בעשייה המבורכת! ותהנו בסמינר המנהיגות! אולי אצטרף עוד בודק את זה..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *