אות קבוצת עמל למתנדב המצטיין לשנה"ל תשע"ד

להגיב
Share
0908

שמונה תלמידים מבתי ספר רב תחומיים של קבוצת עמל, זכו באות קבוצת עמל למתנדב המצטיין, שהוענק להם בטקס חגיגי שנערך באודיטוריום ביה"ס הרב תחומי פ"ת ב', במעמד מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום.

השמונה, תלמידי כיתה י"ב, זכו לקבל את אות קבוצת עמל למתנדב המצטיין, כהוקרה על פעילותם ההתנדבותית הייחודית.

המתנדבים המצטיינים: רומן ייגורוב מביה"ס הרב תחומי הולץ חיל האוויר, שרון גולדשטיין מביה"ס הרב תחומי ליידי דייויס ת"א, מתנאל קדוש מביה"ס הרב תחומי אפלמן בדימונה, שוהרבאן אברהים מביה"ס הרב תחומי כסרא סמיע, מעיין לביא שחם מביה"ס הרב תחומי זינמן דימונה, אריה קולטק מביה"ס הרב תחומי פ"ת א', סוהאד ג'יג'יני ונשוא ג'יג'יני מביה"ס הרב תחומי דבוריה.

מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום בירכה את המתנדבים המצטיינים: "אתם מאירים באור גדול את הדרך לאחרים, בדוגמה ובמופת, בחזון ובשליחות. בהתנדבותכם, אתם עושים את העולם טוב יותר, ויוצקים בסיס איתן לחברה חזקה ובריאה יותר. אשרינו שהתברכנו בבני נוער נפלאים ואיכותיים כמוכם". עו"ד דום ציינה שהחינוך הערכי הוא אחד היעדים המרכזיים של קבוצת עמל. "אנו מחנכים את תלמידי הרשת למעורבות בחברה ובקהילה. אני רואה זאת כערך נעלה, שחשיבותו אינה פחותה מרכישת ידע והשכלה". היא הדגישה: "לעשייה החינוכית והערכית הזו יש תוצאות. תלמידינו מגיעים להישגים מרשימים ביותר ואתם ההוכחה לכך".

ד"ר רונית אשכנזי, סמנכ"ל פדגוגיה ויו"ר ועדת הפרס, ציינה שלועדה הייתה מלאכה לא קלה משום שקבוצת עמל התברכה בהון אנושי איכותי ביותר. לדבריה, "נבחרו אלה שפעילותם ההתנדבותית ייחודית ביותר ומעוררת השראה".

הדרה רוזנבלום, מפקחת ארצית במשרד החינוך על מנהיגות ומועצות תלמידים, דיברה על חשיבות ערך ההתנדבות בכלל ושל הנוער בפרט, וציינה לשבח את המתנדבים המצטיינים של קבוצת עמל.

יובל קלדרון, תלמיד ביה"ס הרב תחומי "שחקים" נהריה ויו"ר קבוצת מנהיגות הנוער של קבוצת עמל, בירך על היוזמה להעניק את האות למתנדבים מצטיינים, כביטוי של הערכה להתנדבותם.

את הטקס ניהלה והנחתה ורד פלמנבאום, מנהלת תחום חינוך חברתי ערכי בקבוצת עמל, החברה גם בועדת הפרס.

10372040_10152163405099912_8262881497892367499_n

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *