כל סוף הוא התחלה חדשה?

movie-clip-art-16084920-clap-film-of-cinema-the-end-clapperboard-text-clip-art
כמו שכל דבר מסתיים בסוף, הנה, גם החגיגה שלנו נגמרת. אבל היי, לא לפני שנסכם 3 שנים מלאות ומשמעותיות עבורנו, עמוסות במחשבה, השראה וגם לא מעט יצירתיות.
מאת: אלינה דרונוב, רעות גליק, שחר בר-און ומאי ביבי. 
 

 

 

 

כאשר הגענו לתיכון, עמדנו אל מול האפשרויות הרבות והמגמות המגוונות- ״מה לבחור?״ זו הייתה שאלת חיינו. המקצוע תקשורת היה התשובה המיידית, שכן הרגשנו שיש בנו בדיוק את הכלים המתאימים לכך, ובתוך כל אחד מאיתנו היה את הניצוץ שרצה לצאת מהקופסא.
בכיתות י׳ וי״א, אמנם לא היינו אותה הקבוצה כמו כיום, אך גם אז הפרחנו אל העולם פרויקטים רבים, כדוגמת כתבות, סרטונים ואפילו קומיקסים.
בתחילת השנה, כיתה י״ב, חוברנו כולנו על ידי מורה המקצוע- שראה בנו פוטנציאל קבוצתי שצריך להתגשם. החלטנו להסכים על נושא שילווה אותנו לשנה הקרובה- בני נוער ועבודות, כיוון שזה הנושא הקרוב אלינו ביותר בתקופה זו של חיינו. מאז, הבאנו רבות לעולם הניו מדיה- כתבתנו ״צאו מהמסגרת״ אשר עוסקת בעבודות לא שגרתיות של בני נוער, וקוראת להם לצאת ולראות כי יש עולם שלם של עבודות שהם אפילו לא יודעים על קיומן- למשל, משגיח טרמפולינות, מפריח בלונים ועוד עבודות רבות ויצירתיות. המשכנו ב״מסע בעקבות העבודה״ המתאר את מסעו של מיכאל, בן נוער טיפוסי, אחרי כסף, כי יש גבול למימון של ההורים. היינו על הגל והמשכנו בכתבה העוסקת בתופעה פורצת דרך של בני נוער- פרסום מוצרים דרך רשתות חברתיות- ״האשטג קטן, רווח גדול״. גילינו שפתאום לא רק מפורסמים נהנים מן התהילה, כי בני הנוער הפכו להיות הדבר החם הבא. וכשהיינו בשיא- הוצאנו מהתנור את תופעת שיווק המוצרים האינטרנטית של בני הנוער, אך הפעם- בעולם. איך הדבר בא לידי ביטוי, האם יש אופציות רבות והאם טמון בכל העסק הזה גם צד שלילי?
 
 
במהלך השנה דנו בעניינים אלו, עסקנו בצדדי המטבע השונים, ועל הדרך גם לא שכחנו להנות. הדור הבא הוא אנחנו, ויש לנו לא מעט כוח בידיים. אז צאו אל העולם בחיוך, ואל תשכחו גם להרוויח קצת על הדרך. מקווים שנהניתם!
פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *