תמיד רציתם לדעת מדוע אנשים עוזבים את הפייסבוק לטובת אפליקציות אחרות? עכשיו תוכלו לדעת

פייסבוק יותר ויותר אנשים בזמן האחרון עוזבים את הפייסבוק  ועוברים לאפליקציות אחרות, אותנו זה עניין לדעת מדוע, אנחנו בטוחים שגם אתכם.

 מאת: אניה קזקו ואופיר סמאי

לאחרונה, יש גל של עזיבות מהפייסבוק לטובת האפליקציות אחרות כמו וואטסאפ או אינסטגרם. הסיבה לכך היא שהפייסבוק לאט לאט נהיה משעמם, והרבה אנשים רוצים לגוון למשהו חדש בחיים ולא להישאר כל הזמן עם אותו הדבר. לא מזמן, יותר צעירים היו מחוברים לפייסבוק ולא היו מסוגלים לעזוב אותו. אבל עכשיו, המבוגרים מחליפים את מקומם.

האפליקציה שבלעדיה כלום לא היה קורה

האפליקציה שבלעדיה כלום לא היה קורה

האפליקציות החדשות והאחרות מתסיסות את הצעירים לעזוב את הפייסבוק וללכת לחפש "עולמות חדשים" כמו האינסטגרם, וואטסאפ, טוויטר, וגם טאמבלר. האפליקציות האלה מעניינות יותר את הצעירים והם עוזבים את הפייסבוק לטובתן. לדוגמא, הוואטסאפ הוא המניע העיקרי לעזיבת הצעירים את הפייסבוק, הוא יותר זמין והוא ניתן להורדת בחינם לכל הטלפונים. אפשר לשלוח שם תמונות, סירטונים, והכל נעשה במהירות. הצעירים מבינים שהפייסבוק גוזל מהם זמן ובנוסף הם מבינים שבפייסבוק הם מפרסמים מידע שלא נחוץ לאחרים ומעדיפים להגיד לכל אחד בנפרד את מה שיש להם להגיד. הצעירים הבינו את מהות הפייסבוק בשבילם והחליטו "לנטוש אותו".

 לעומת הצעירים, המבוגרים, שמחליפים את מקומם של הצעירים רואים בפייסבוק מקום ליצירת קשרים עם עמיתים לעבודה, חברים מחו"ל וחברים מהארץ. המבוגרים, שגילו את הענק הכחול מאוחר יותר מהצעירים, ינטשו אותו גם מאוחר יותר. הם מגלים בפייסבוק עניין ורואים בו כאמצעי שימושי להם.

כפי שראיתם, פייסבוק- game over. אבל תהיו בטוחים שמתישהו הgame over של שאר האפליקציות גם יגיע.

פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *