אלימות – לא בשטחי בית הספר

2555בישראל קיימת אלימות בבתי הספר, אבל בבית הספר הרב תחומי פתח תקווה ב' האלימות מאוד נמוכה, למה בהרב תחומי ב' האלימות היא מאוד נמוכה ואיך מקטינים את האלימות בבית הספר?

מאת: דניס קונון וולרי בורוב

 

בית הספר הרב תחומי ב' בפתח תקווה הוא בית ספר מיוחד מאוד, הרמה של בית הספר הרב תחומי ב פתח תקווה מאוד גבוה, התלמידים בעלי רצון להגיע רחוק והם מאוד רציניים. המורים, עושים הכל שהתלמידים יצליחו בחיים ובגלל זה בית הספר הוא מקום שטוב ונעים להיות בו.

לפי תלמידת בית ספר משכבת י, סשה דובגי :"בבית הספר שלנו, בעמל ב' אין אלימות. בית הספר שלנו מקסים ומדהים יש חוקים טובים". האלימות בבית הספר הרב תחומי ב פתח תקווה היא נמוכה יחסית לבתי הספר אחרים.

האם החוקים עוזרים או לא  בבית הספר ?

 לפי היועצת דנה רוזנטל:"לדעתי יש אלימות אבל ברמה מאוד נמוכה,לא משהו חריג שאני יכולה להגיד מגבולות  הנורמה". החוקים בבית הספר מאוד נוקשים וברורים, התלמידים נורא מקפידים על החוקים. ולכן אין בבית הספר אלימות.

בבית הספר רמת החינוך של התלמידים מאוד גבוה והם יודעים למנוע מקרי אלימות ויודעים לפתור את בעיותם ברוגע, בשלווה ובדרך הנכונה.

לפי המשרד החינוך: "קיימות זכות יסוד של כל ילד וילדה- לבטחון אישי ותחושת מוגנות" בית הספר הוא מקום בו כל הנמצאים שם חייבים להרגיש מוגנים ובטוחים. ובבית הספר עמל ב הוא מקום מאוד נעים להעביר בו את הזמן על פי הנאמר מסובבי הבית ספר: תלמידים, מורים וההנהלה.

 

פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *