היופי המשופץ

1כמעט 15 מיליון אנשים בעולם עברו תחת סכין המנתחים בשנה האחרונה בעקבות תיקון נזקי הטבע שנגרמו על עצמם.

 

שחר בר-און

תודות לטכנולוגיות החדשות ולירידת מחירי ניתוחים פלסטיים, עולם האסתטיקה הפלסטית פתוח היום לקהל הרחב יותר מתמיד ומשנה לשנה רואים עלייה בכמויות ניתוחים ותהליכים שונים בתחום זה.

ישנם ניתוחי פלסטיק בסיסים הקשורים לשיפור מראה העור והפנים ,אשר נקראים "טיפולי הבוטוקס"-חומר שמזריקים לעור לטשטוש קמטי הבעה, אך ישנם טיפולי פלסטיק קשים ואף מסוכנים כמו שיוף פנים ,מתיחת בטן וניתוחי צמצום העור לאחר ירידה משמעותית במשקל.

בשביל יופי צריך לסבול

בשביל יופי צריך לסבול

הניתוח הפלסטי הפופולארי בקרב הנשים הוא ניתוח הגדלת החזה. ובה מספר גדלים לפי בחירת המנותחת, ניתוח זה יקר מאוד, ההליך כולו עולה יותר מ-10,000 שקל ובכל זאת הביקוש עליו נפוץ.

בעקבות ניתוחים פלסטיים רבים שהתקיימו במשך השנים, יצאו תכניות וסדרות ריאליטי אשר בהם צופים בכל התהליך משלב ההתייעצות ועד לתוצאת הניתוח הפלסטי.

התוכנית "חלומות מפלסטיק" מתעדת מטופלים אשר באים לבצע ניתוח פלסטי בקליניקה. כל אדם מתועד לפני הניתוח, בשלבי הייעוץ וההתלבטות, ולאחריו. בנוסף  מתעדת את התגובות, בימים שלפני ואחרי הניתוח. תכנית זו מראה לנו גם את הצד השונה מהצד השטחי של ניתוחי הפלסטיק, לדוגמה באחד מן הפרקים הראו ילדה בת 10, ביישנית וללא ביטחון עצמי  אשר נולדה עם אוזניים גדולות מן הרגיל ורוצה להקטין אותן בשביל לחזק את ביטחונה ולא להתבייש ולא להיות מושפלת. לאחר הניתוח מתעדים את תגובתה, היא הייתה מאושרת ונרגשת, עם חיוך על הפנים וראש מורם.

לא לנסות בבית

לא לנסות בבית

האם הכסף הרב שאנו מוציאים כיום על ניתוחים פלסטיים הופכים אותנו לשטחיים בעידן החדש?

פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *