חדש בישראל: איסור נישואים בין אותו מין

אתמול בכנסת בירושלים נקבע חוק האוסר על נישואים בין בני אותו מין. בשל כך נוצרה מהומה רבה בקרב הקהילה הגאה.

נועה בלומנטל

בעקבות החוק החדש על איסור נישואים בין בני אותו מין, הקהילה הגאה גועשת ואינה מוכנה לקבל את הידיעה המרעישה. עקב זאת החלו מהומות מול כנסת ישראל.

בכנסת בירושלים הוצע חוק חדש בידי חבר הכנסת אלי ישי ממפלגת ש"ס על איסור נישואים בין בני אותו מין.
הוא מציע הצעה זאת בשל תפיסותיו הרוחניות ואמונתו שנישואים אמורים להתקיים אך ורק בין אישה לגבר. הכנסת דנה בחוק זה במשך כשעה ולבסוף הוחלט לקבל הצעה זו כחוק במדינת ישראל.

"תנו לנו להתחתן!"

לאחר בישור הידיעה המרעישה על הצעת החוק, הקהילה הגאה הגיבה בכעס וגעשה ובשל כך עמדה מחוץ לבניין הכנסת והפגינה עם שלטים וצעקות: "תנו לנו להתחתן!" "גם לנו מותר להינשא!"

נציג הקהילה הגאה גל אוחובסקי נשא נאום ובו מחה על איסור הנישואים בין בני אותו מין ועל כך שההצעה התקבלה בקלות דעת,בתוך כשעה בלבד. לאחר כשלוש שעות של הפגנה מול בניין הכנסת,יצא יושב ראש הכנסת יולי יואל אדלשטיין ואמר כי ידונו מחדש בנושא החוק ואולי יוחלט לשנותו בקרוב.

בעקבות הודעתו של יושב ראש הכנסת, נרגעו מעט רוחות ההפגנה והחלו האנשים להתפזר ולחזור חזרה לביתם.אך למרות זאת נציג הקהילה הקהילה אמר: "למרות הודעתו של יושב ראש הכנסת אנחנו לא ננוח לרגע עד שיוחלט הסרת חוק זה באופן מוחלט".

זו אותה אהבה

כעבור מספר חודשים הוסר חוק "איסור נישואים בין בני אותו מין".
רוחות הסערה נרגעו. והחיוך של חברי הקהילה הגאה, חזר לפניהם.

*כתבה זו הינה בדיונית

פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *