הטלפון הטוב בעולם

מיכאל (2)הטלפון החדש של גוגל, הנקסוס 5, יוצא בעוד חודש בתערוכה שלה בניו-יורק בעקבות יציאת האייפונים החדשים של אפל. 

מאת: מיכאל לנדאו

בעקבות התחרות הגוברת בשוק הטלפונים, החליטה ענקית החיפוש לחבור בשנית לחברת LG במטרה ליצור את מכשיר הדגל המפורסם שלה שיתחרה באייפונים החדשים של אפל.

אז מי תשלוט בעולם הטלפונים?

אז מי תשלוט בעולם הטלפונים?

שוק הטלפונים תמיד גרם למלחמות ענק בין חברות ולהכפשות תמידיות, אך המלחמה בין גוגל לאפל היא כנראה הגדולה ביותר שיש.
התחרות ביניהן ממשיכה גם היום כאשר גוגל, בתגובה ליציאת האייפונים החדשים של אפל, הציגה בתערוכה החדשה שלה שהתקיימה בניו-יורק את הנקסוס 5 החדש שלה וגרמה לאנשים לתהות מי מביניהן יותר טובה בתחום הטלפונים.
המאבק ביניהן לקח מקום הרבה לפני הסמארטפונים. בזמן שבו גוגל המציאה אפליקציה משלה והעלתה אותה לאפסטור (החנות המקוונת של אפל) ובך בעצם "בעטה לה בבטן" ועוד במקום שאפל שולטת בו.

נוסף על כך, גוגל החלה לשווק טאבלטים משלה, תחום בו אפל שלטה ללא עוררין עם האייפדים המפורסמים שלה, עד רגע השקת הנקסוס 7. עד לפני כן גוגל הייתה ענקית בעיקר בתחום החיפוש האינטרנטי אך כאשר הכריזה לפני כשנה שהיא קונה את חברת הטלפונים המפורסמת מוטורולה והודיעה שהיא תוציא טלפון ביחד איתה, מאותו רגע כל עולם הטכנולוגיה השתנה והבין שגוגל כבר לא רק ענקית באינטרנט, אלא בכל מקום.

בסופו של דבר נותרה רק שאלה אחת: מי תשלוט בעולם הטלפונים?

פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *