חווית הקולנוע

החוויה בלראות סרט בקולנוע הפכה את הקולנוע לתחביב ומקום נפוץ לצאת ולבלות בו אז למה כולם אוהבים וממשיכים ללכת לקולנוע,כאשר היום אפשר למצוא הכל באינטרנט ובקולנוע הכל כל כך יקר? יצאנו לבדוק.

מאת: שיר קאופמן וליטל יצחק

מאז ומתמיד היה הקולנוע אחד המקומות המרכזיים לצאת ולהנות עם חברים ומשפחה ולראות סרט אהוב ממגוון רחב של ז'אנרים כגון- אימה, מתח, קומדיה ועוד.. אך כיום אפילו שאפשר למצוא הכל באופן מיידי באינטרנט או בטלוויזיה ואפילו בטלפונים הסלולריים, הקולנוע נשאר מקום פופולרי ליציאה ולבילוי, גם כאשר כרטיס לבן-אדם אחד נמדד בכמעט 50 ש"ח רק לסרט רגיל או תלת מימד והמחיר לאוכל ושתייה למיניהם לא זול גם כאשר מוצעות עסקיות "משתלמות" כמו פופקורן + 2 שתייה וכדו'.. המחיר עדיין לא קטן.

יצאנו לשאול את הציבור:

מדבריה של המרואיינת הראשונה שלנו, עדן גלבוע בת 16 מפתח תקווה: "זה שווה את הכסף, ללכת לקולנוע הרבה יותר עדיף ממגוון סיבות מאשר שאתה רואה את הסרט בבית בטלוויזיה או באינטרנט, זו הזדמנות בשבילי לצאת ולבלות עם המשפחה שלי וחברותיי, הזדמנות להתלבש יפה ולהתאפר יותר מיוחד מהיומיום, מוצעים לנו חטיפים ושתייה והכיסאות באולם מאוד נוחים."

לסיכום נאמר כי בסופו של דבר, שום דבר לא יחליף את חווית הקולנוע ואת ההנאות הקטנות שמצורפות לחוויה זאת ורק הופכות אותה לעשירה יותר למרות כל הפתרונות המיידים המוצעים לנו היום שבעצם אומרים לנו- אתם לא חייבים לצאת החוצה, אתם יכולים להיות בבית ולראות הכל ממקורות טכנולוגיים שונים המוצעים לכם.

פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *