מגמת תקשורת הפכה למגמת האייפדים!

image (6)צופים בטלוויזיה? מאזינים לרדיו? תמיד חלמתם להיכנס לתוך עולם הטלוויזיה והאינטרנט ולגלות מה קורה שם באמת? במגמת תקשורת וניו מדיה תוכלו לגלות את כל סודות התקשורת ולחשוב כמו אנשי טלוויזיה אמיתיים. מאת: אניה קזקו ולין מדיוני

צילום, כתיבה, עריכה, הפקה, ועוד מגוון שלם של פעילויות המתבצעות במגמת תקשורת בעזרת אייפדים אישיים השייכים למגמה. בעזרת האייפדים התלמידים עורכים קטעי וידאו, מצלמים תמונות, לומדים כיצד לעבוד במערכת עיתון ומפיקים סדרות אינטרנט מרשימות במיוחד.

תמונה

למגמה יש אתר אינטרנט הייחודי לה, והתלמידים מעלים לאתר כתבות מגזיניות וקטעי וידאו מתוך חשבון היוטיוב של המגמה. המגמה מאפשרת לתלמידים לפתח את יכולת החשיבה והיצירתיות, מטפחת בהם תכונות של מנהיגות ועבודת צוות. מורי המגמה הם מורים מקצועיים ומומחים בתחומם, והם מדריכים את התלמידים לאורך כל שלב הלמידה והעשייה.

במגמת תקשורת וניו מדיה יוצאים לסיורים לימודיים ויוצאי דופן כמו ביקור באולפן חדשות , וסיורים במשרדים של אתרי אינטרנט מובילים כמו מאקו. תלמידים הלומדים במגמה זכאים לתעודת בגרות טכנולוגית הכוללת  יחידות בתקשורת עיוניות ו5 יחידות בתקשורת מעשית.

אריק בורנשטיין, מורה מגמת הניו מדיה: "המגמה החדשנית ביותר, היצירתית ביותר, והמרגשת ביותר בתיכון. שווה לנסות". אניה קזקו, תלמידת המגמה: "מאז שהתחלתי ללמוד במגמה למדתי המון, ואני נהנית פה מאוד ונותנת ביטוי ליצירתיות שבי" .

אפליקציית יצירת קומיקס - חלק מהלימודים במגמת הניו מדיה

אפליקציית יצירת קומיקס – חלק מהלימודים במגמת הניו מדיה

אתם מוזמנים להצטרף למגמת תקשורת וניו מדיה ולהיכנס לתוך עולם של עשייה יצרתית ומהנה שלא תחוו בשום מקום אחר.

פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *