העמותה שמצילה חיי אדם

ישנה עמותה המצילה חיים של אנשים וגורמת לכל אדם ללא הבדל של אחד מן השני לנסות לחיות את חייו בצורה הכי משעותית שיש ובעזרה הכי גדולה שיש. עמותת עזר מציון הקיימת בכל הארץ עוזרת לחולים מזקנים ועד טף לעבור את היום ולנצל אותו עד הסוף. ישנן מן הסניפים שעוסקים בנושאים שונים או בגילאים שונים אך בסופו של יום העמותה עוזרת לכולם בכל בעיה שישנה.

לין מדיוני ואופיר עוזיאל

"עזר מציון"- בוחרים בחיים

"עזר מציון"- בוחרים בחיים

עזר מציון הינה עמותה המסייעת לחולים ולמוגבלים. בעזרת צוות מקצועי של רופאים ומתנדבים מפעילה עזר מציון כ- 40 סניפים הפרושים על פני הארץ. עזר מציון עוזרת לאנשים ללא הדבל של גזע, דת או מין ומכבדת כל חולה ומגבלותיו. "עזר מציון" מלווה את הנעזרים בכל שלבי ההתמודדות – עוטפת את החולים ומשפחותיהם בחום, באהבה ובמערך רחב של שירותים ייחודיים וחדשניים הניתנים בצורה מקצועית. הודות לתחושת השותפות, לרצון הטוב ולהיכרות המעמיקה עם מצוקות החולים, הקשישים והמוגבלים, ממשיכה "עזר מציון" כל העת להתפתח, לאתר צרכים וליצור דרכים חדשניות שיסייעו להושיט יד לכל אדם, בכל זמן ובכל מקום.

למרות שלא עשתה זו על מנת לקבל פרס זוכה "עזר מציון" במהלך השנים בפרסים ואותות כבוד והוקרה שהוענקו לה על תרומתה יוצאת הדופן לחברה בישראל. המוטו של "עזר מציון" הוא הבחירה בחיים: הרצון והמאמץ האמיתי לתת לכל אדם בכל מצב אפשרות לבחור בחיים. מקים עמותת "עזר מציון" הוא חנניה צ'ולק יליד שנת תשי"ד (1954) שקרם עור וגידים בכדי להקים עבור חולים וקשישים אירגון שיעניק את מלוא הסיוע והתמיכה הנפשית וכך עשה. העמותה גדלה וגדלה והפכה לעמותה גדולה ורחבת היקף בכל התחומים שהם: מזון, מתנדבים, רפואה, משפחה וכל עזרה נדרשת.

 

סניף "אורנית" בפתח תקווה

סניף "אורנית" בפתח תקווה

הסניף בו עוסק הכתבה הוא על הסניף בעיר פתח תקווה שיותר מתרכז בתחום מחלת הסרטן. הסניף של "עזר מציון"- "אורנית" אשר בפתח תקווה מתמקד במחלת הסרטן הקיימת אצל חולים בכל הגילאים ונותן להם מקום בו הם מרגישים שייכים. בסניף זה קיים חדר אוכל, משחקיה, חדר עם חיות מכל הסוגים, מלון לינה לאנשים שאין להם משפחה או שצריכים טיפול צמוד. העמותה מקיימת הרבה פעילויות לאנשים הקיימים בה כמו למשל, קייטנה לילדים שמתקיימת בסוף שנה בחופש הגדול, פעילויות בלונה פארק, מוזיאונים ואטרקציות שונות.

פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *