מתלבשים ביוקר

שטרות-של-כסףיוקר המחייה בישראל הוא חלק בלתי נפרד מחיי היומיום של הישראלי הממוצע. תופעה זו לא חסה גם על תחום הביגוד והאופנה בישראל. אז כיצד ניתן להתמודד עם המחירים היקרים וגם להנות מביגוד איכותי וטוב? האם עדיף לקנות בגדים בחנויות אמיתיות או להזמין דרך האינטרנט?

 

מאת: אופיר סמאי, אניה קזקו, לין מדיוני, אנה דמיאננקו ומריה טרחניאנץ.

 

יוקר המחיה בישראל הגיע גם לחנויות הבגדים. רשתות גדולות כמו זארה, טופ שופ וברשקה, מציעות מוצרים טובים אך במחירים יקרים שלא מתאימים לכל כיס.רבים פוקדים את החנויות האלה, אך נאלצים לוותר על הקניה עקב המחירים הגבוהים.

 

כפתרון לבעיה הזו, קמו בשנים האחרונות רשתות אופנה המציעות בגדים במחירים מוזלים כמו קלאב אופנה, אייס קפה ופאיוטה, אך הן לא מציעות את איכות הבגדים שמציעות הרשתות הגדולות. בגדים

בנוסף, ישנה גם פלטפורמה שהולכת ומתפתחת בישראל, שהיא הזמנת בגדים באינטרנט. זו אפשרות נגישה ונוחה לקנות בגדים, אך גם שם המחירים גבוהים ביחס לחנויות. בנוסף, לא תמיד בטוח שנקבל הביתה את המוצר שהזמנו בדיוק ובסופו של דבר נמצא את עצמנו מאוכזבים.

למרות המחאה הציבורית הגדולה נגד יוקר המחיה, לא מורגש שינוי בתחום הבילויים והאופנה, מה שיוצר תסכול רב בקרב הציבור. ד׳, אמא לשלושה ילדים, מספרת על הקושי לשלם מחיר כה רב על ביגוד: ״זה להיכנס לחנות עם הילד ולהגיד לו לא כשהוא מבקש משהו, זה קשה״.

יוקר המחיה בארץ מורגש היטב בתחומים רבים, והוא לא חס על חנויות הביגוד השונות. השאלה הגדולה היא למה. למה בארצנו הקטנטונת המחירים גבוהים בהרבה משאר המדינות בעולם. זוהי שאלה שניתן לדון בה הרבה, ולא חסר את מי להאשים. בינתיים לנו, האזרחים הקטנים, נשאר רק להשתמש בשיקול הדעת שלנו, ולקנות חכם.

 
פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *