המאבק בין המחיר לסטייל

270003_store0121אנשים רבים ובני נוער בעיקר, אוהבים אופנה. יש אנשים המעדיפים לקנות בגדי מותגים, בחנויות של רשתות בטענה שזה איכותי ויפה יותר. לעומתם, יש אנשים שמעדיפים לקנות בחנויות "lowcost", הנמצאות בשווקים ובמרכזי ערים בטענה שזה זול ומשתלם יותר. יצאנו לברר את העניין ושאלנו בני נוער איפה הם מבזבזים את הכסף שלהם על בגדים.

מאת: אנה דמיאננקו, אניה קזקו, מריה טרחניאנץ, לין מדיוני ואופיר סמאי.

יש לנו את מודל היופי, תוכניות הריאליטי עם המגישות ה"מושלמות", דוגמניות הצמרת שהסטייליסטים והמעצבי אופנה יצרו בשבילם את הלוק שישפיע על בני הנוער ויגרום להם לרצות לחקות אותם. ההופעה שלהם בתכוניות ריאליטי, זמר, בישול, דוגמנות, בשיא שעות הצפייה מחדיר את מודל היופי ללב המיינסטרים ולתודעת הציבור.

ראיינו את חופית ביטון, בת 18, מוכרת בחנות "בילבונג", בקניון הגדול פ"ת. שאלנו אותה מספר שאלות בקשר לעבודה בחנות המותג.

"העבודה מביאה לי משכורת ממש טובה יחסית לתלמידת תיכון" טוענת חופית. "באים אלינו בעיקר אנשים שהם חובבי גלישה כי בכל זאת בילבונג זאת חנות גלישה בעיקר שמתאימה לבגדים שלהם, לסטייל שלהם אבל גם אנשים באים ביומיום חופשי, לא חייבים לגלוש כדי להיכנס לחנות". בגדי הגולשים עליהם מדברת ביטון הם דוגמא טובה לדרך בה מותג הופך להיות דימוי של יופי, הצלחה, "קוליות", ומסמל מה נכון היום.

תחום האופנה בישראל הוא ללא ספק תחום דומיננטי בחיי היום יום שלנו, והוא משפיע באופן בולט על הכיס של האזרח הקטן. יוקר המחיה מציב בפנינו את השאלה: עד כמה באמת כדאי לנו להשקיע במותגים שעולים לנו ביוקר תמורת בגד יותר איכותי וטוב, או שאולי יותר משתלם וחסכוני 'להתפשר' על מותג מזויף או על בגד של חברה לא מוכרת. החלטה זו כמובן היא בידינו. אומרים שהישראלים לא אוהבים לצאת פראיירים, אז הכי חשוב: אל תצאו פראיירים, אל תתביישו להשוות מחירים, ולא לאבד את השפיות בקניון. קנייה נעימה.

פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *