"ולפעמים החגיגה נגמרת…" צוות האתר מסכם שלוש שנים של עשייה

mediafood1מאת: עומר לוי, עידן לוי, חופית ביטון ואופיר עוזיאל

 

זה מתחיל בסוף כיתה ט'. אנחנו מסיימים את השנים שלנו בחטיבה, חצי רגל כבר בתיכון, בפנינו רשימה של הרבה מגמות: תעשיה וניהול, אלקטרוניקה ועוד רבים וטובים. קבוצה אחת של תלמידים בחרה ללמוד תקשורת.

למה? חלק כי הם אוהבים את זה, חלק כי כל שאר המגמות לא באות בחשבון, חלק סתם הימרו.  אז התחלנו ללמוד במגמת תקשורת וניו מדיה. ומה עשינו שלוש שנים? אפשר להגיד שדיי הרבה.
 

השנה הראשונה- תחילת הדרך, וקליפים. הרבה קליפים

השנה הראשונה נעשתה במתכונת הישנה. עם המורה טל, (שעזבה בסוף השנה) למדנו את הבסיס לצילום של תמונות סטילס ווידאו. גדלי שוטים, זוויות, כלים לצילום. את המידע שצברנו היינו צריכים להביא לידי ביטוי בהכנת קליפ לכל שיר שנבחר.

קליפים שנכתבו, צולמו, הופקו ונערכו כולם על ידינו, הוגשו בסוף השנה. והתוצאה לפניכם:

 

השנה השנייה- תחילת עידן האייפדים

בשנה השנייה הגיח אלינו המורה (הגאראז' בנד) והאגדה- אריק. ואיתו, הרבה ארגזים של אייפדים חדשים ומשוכללים. השנה היתה מורכבת ממגוון פרויקטים שונים והתחילה באופן מאוד מסיבי: צללנו ישר לתוך כתבת המגמות הארוכה שהייתה יריעת הפתיחה לעשייה השנתית הארוכה. בין היתר יצרנו גם סדרות אינטרנט קומיות בצורת פרקים קצרים שעלו לאתר היוטיוב של המגמה.

 


השנה השלישית- המירוץ לבגרות

בשנה האחרונה שלנו, ברוח השמיניסטיות, הים, האוויר והרוח- התחלנו לעבוד במרץ על פרויקט הבגרות שלנו. הפרויקט מורכב מחמש כתבות, חלקן וידאו, חלקן כתובות, על נושא שהצוות בחר. צוות האתר בחר כמובן את סלע קיומנו בעולם הזה- האוכל.

 

אין ספק שזו הייתה השנה המשמעותית, החווייתית והמאתגרת שלנו: התחלנו בפרויקט המסקר את השפעת התקשורת על הפצת הטבעונות בישראל ופגשנו את זוכת האח הגדול טל גלבוע, גילינו תכנות עריכה משעשעות במיוחד, הפאוטון, ואפילו פגשנו את אחד השפים הידועים בישראל עומר מילר, בכתבת שפים ואינסטגרם סוערת במיוחד. חווייתי אמרנו, נכון?

 

 

מכבים אורות, סוגרים אייפדים, ואומרים שלום


אין ספק שעברנו שלוש שנים בעלות עשייה משמעותית, ולמרות הקושי והעומס לא שכחנו גם ליהנות מהדרך וניצלנו את ההזדמנות לדבר עם אנשים מעניינים שלא חשבנו שיצא לנו לפגוש. אנחנו מאוד מרוצים מהאופן בו עבדנו ובעיקר מהתוצרים שלנו, ועכשיו, נגמר. הפרויקט זה עתה בכתיבת מילים אלו הגיע לסיומו וזה הזמן להגיד שלום. מי יודע, אולי עוד תשמעו ממנו בעתיד. שלום.

פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *