עירום, חשבתם שזה טוב?

person-woman-hand-smartphoneכשנשאלה למה? ענתה בתמימות שזה הקטע שלהם, ושהוא מבטיח שהתמונות נשארות רק אצלו ואף אחד לא יראה אותם.

מאת: סשה דובגי ומיכל ברדיצ'בסקי

לצערנו בזמן האחרון ישנה תופעה אשר חוזרת על עצמה "תמונות העירום".

בכל רחבי הארץ קיימות בנות ששלחו תמונות לבן זוגן כדי לקדם את הקשר, לפתות או סתם בשביל הצחוק והיו כאלו שסתם צילמו את גופן בטלפון הפרטי שלהן ומישהו ראה את התמונות ושלח לעצמו.

 

יש נערים שלאחר שקיבלו את התמונות שומרים אותן לעצמם ויש השולחים אותם לאחרים והורסים לילדה את החיים ובנוסף לכך הורסים לעצמם את החיים כי זה עבירה על החוק ונפתחים להם תיקים במשטרה.

 

אז למה זה קורה, למה מלכתחילה נערות מחליטות לשלוח תמונות אינטימיות שלהן? נערה בת 16 מאזור המרכז שלחה לחבר שלה תמונות שלה בלבוש מינימלי. כשנשאלה למה? ענתה בתמימות שזה הקטע שלהם, ושהוא מבטיח שהתמונות נשארות רק אצלו ואף אחד לא יראה אותם.

 

כעבור כמה זמן שנשלחו עוד ועוד תמונות חבר שלו בטעות ראה אצלו בטלפון את התמונות וביקש ממנו שישלח לו, לבסוף לאחר כמה שכנועים והבטחות שזה ישאר רק אצלו הוא שלח לו.

 

ומשם זה רק התגלגל והתמונות הופצו מאחד לאחד והגיעו גם לאותה הבחורה והיא נשברה ולא ידעה מה לעשות, לא יכלה ללכת לבית ספר, לקניון לאף מקום כי ישר זיהו אותה וכינו אותה בשמות גנאי למיניהם.SocialMedia_Marketing

 

התמונות הגיעו גם ליועצת שלה והיא זימנה את הוריה של התלמידה לשיחה. לאחר השיחה ההורים של הילדה הגישו תלונה על הילד ששלח את התמונה, הוא עבר חקירה ונפתח לו תיק פלילי והמשטרה הבטיחה שתעניש את כל מי שימשיך להפיץ את התמונות.

 

לנערה לקח הרבה זמן להשתקם, היא אפילו עברה בית ספר ולבסוף היא התגברה על זה, אך למרבה הצער לא כולן יכולות.

 

יש כאלה שלא מתגברות אלא שמות סוף לחייהן וכל זה רק בגלל תמונה אחת. אבל גם לזה יש פתרון, אם חס וחלילה נקלעתן לצרה מסוג זה אל תוותרו לעצמכן תנסו למצוא פתרון, ויש אחד כזה, תכירו את גלעד האן חוקר עבירות, פשעי מחשב וסיכונים ברשת האינטרנט.

 

האן טוען שניתן לחסום את הקובץ ולצמצם את ההפצה: "גם אם התמונה כבר הופצה, ניתן ליצור קשר עם מומחים בתחום חקירות מחשב היודעים כיצד לפנות למשרדי חברת וואטסאפ. במשרדים מתקבלת התלונה וניתן לבקש מהם, להוריד את התמונה או את הסרטון."

מספר הטלפון של גלעד: 050-7609900 .

 

לסיכום, כל מה שאנחנו שולחות "לאהוב ליבנו" שאנחנו כל כך סומכות עליו, יכול להביא איתו השלכות רציניות שעלולות להגיע למצבים מאוד לא נעימים.

 

תזכרו, לשלוח תמונה לוקח שנייה, למחוק תמונה שנשלחה זה על גבול הבלתי אפשרי, ורק אתן מפסידות מזה, אז תחשבו טוב טוב לפני המעשה.

פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *