Man VS Woman

male_vs_femaleהעולם מתחלק לשני סוגים של מינים גברים ונשים. ברוכים הבאים לקרב הכי מותח של השנה גברים נגד נשים. איזה מין ינצח וישלוט?

מאת: רומי כמיליאן, נועה בלומנטל וטל זבידה   

מצד אחד, נמצאות הנשים היפות, המסודרות ויודעות לבשל מה שנותן להן יתרון על פני הגברים ומצד שני, נמצאים הגברים החזקים והחסונים שלבשל הם לא יודעים ויכולים לשרוף את כל הבית בזמן FullSizeRender (1)הבישול. 1-0 לטובת הנשים אבל הגברים לא מוותרים ומוכיחים שלהתארגן לדייט הם עושים זאת במהירות רבה לעומת הנשים שמתארגנות שעות רבות לקראת הדייט כי הן מתקלחות, מתייעצות עם חברות מה ללבוש, בוחרות בגדים ואז משנות את דעתן ובוחרות בגד אחר ומתאפרות. לכן, הגברים זוכים בנקודה לטובתם והקרב נהיה צמוד 1-1 כולם במתח לדעת מי יזכו.

בסופו של דבר אף צד לא יכול להביס את השני והקרב מסתיים בשוויון.  כי למרות השוני בין הנשים לגברים יש בניהם גם דמיון שניהם מתגייסים לצבא, רוכשים השכלה ומקימים משפחה. בשנת 2015, הגברים והנשים שווים אחד לשני ואף משלימים זה את זה. ועכשיו תורכם הדור הצעיר קומו והוכיחו זאת.

 

פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *