לימודים? לא רק במסלול הרגיל

keep-calm-and-continue-studying-64_1נמאס לכם מהתיכון ומהמסגרת שכמעט כל בני הנוער נמצאים בה?

יצאנו לבדוק מסלולים אחרים שאתם אפילו לא מכירים.
מאת: יועד רוזנברג, אינה אנטונוב וליטל לוי.

 

 

לכמה מאיתנו נמאס כבר מהמסגרת המשעממת הזאת? לכמה נערים נמאס והם החליטו שהם עושים עם זה משהו, בניגוד לחלק גדול מאיתנו, שנמשיך להגיע לבית הספר בגלל החיסורים שנקבל ונמשיך לחרוש למבחנים ולקוות לציונים טובים בבגרויות לפני הצבא.

אך המיעוט פה עושה את השוני, והוא מתחיל להשפיע: תלמידים בשכבות גיל שונות פשוט החליטו שהמסגרת החינוכית הסטנדרטית בישראל לא מתאימה להם, ובמקום להתמרמר הם לקחו צעד קדימה:
שלי, תלמידת תיכוון בפתח תקוה, שעברה עם משפחתה לארה"ב וחזרה לארץ בגלל שהיה לה קשה להפרד מהחברים הקרובים בארץ, ניסתה לחזור לתיכון הרגיל שלה, והבינה כי הלימודים בתיכון רגיל כפי שהמדינה מציעה הם בזבוז זמן. היא נרשמה לבית ספר אקסטרני והגיעה למסקנה ששם היחס הוא שונה והמסגרת יותר דואגת לתלמיד.

d79cd79cd790-d7a9d79d

גם להדר יקר נמאס מהמסגרת והיא בחרה לפרוש מהלימודים אך נתקלה בבעיה- לא היה שום מידע רלוונטי לפורשים, חוץ מבאתר של משרד החינוך. לכן היא בחרה להקים  אתר בשם "לראות" שמטרתו להנגיש מידע לבני הנוער והתיכוניסטים שרוצים לחקור מסלולים קצת שונים.

 

 

 

אם לחלקנו יש רק כוח להתמרמר על המסגרת החינוכית ולהמשיך להסתדר עם מה שיש, תמיד יהיו את אלה שלא יקטינו ראש ויתמודדו עם המצב הקיים.

בואו לראות את אלה שהגדילו ראש בכתבתנו:

 

פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *