מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני העניקה תעודות הערכה ל-11 בתי"ס שדורגו בין בתי הספר הערכיים ביותר בישראל

S
מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני העניקה תעודות הערכה ל-11 מנהלי בתי ספר של עמל ולצוותיהם, על כך שמשרד החינוך בחר בבתי הספר שלהם להיות ברשימת בתי הספר הערכיים ביותר בישראל בשנת הלימודים תשע"ו, ועל היותם מובילים בהיבט הלימודי, החברתי והערכי.
 
מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני אמרה בטקס הענקת תעודות ההערכה שנערך במטה הרשת בתל אביב: "משרד החינוך בחר בכם, משום שחוללתם את השינוי המשמעותי ביותר בקרב התלמידים. ההישג החשוב הזה הוא פרי תהליך מתמשך שאתם מובילים. זו תוצאה של מאמץ והשקעה אינסופית שלכם. זוהי גאווה גדולה לרשת עמל כולה. העשייה הזו שלכם מיישמת בפועל את החזון שלנו ברשת עמל, המקדם את ערך המצוינות ומכוון לכך שהבוגרים שלנו יהיו אזרחים טובים, ערכיים ומוסריים".
 
יצוין כי מורי בתי הספר הללו זכו לקבל ממשרד החינוך תגמול דיפרנציאלי בהתאם לשיעור השיפור שביצעו בתי הספר ביחס לשנה קודמת, ולשיעור השיפור שחל ברמת התלמידים ביחס לרמתם ההתחלתית.
 
בתי הספר הערכיים שקיבלו תעודות הערכה: 
רב תחומי עמל "אמירים" אופקים בניהולה של אפרת בוהדנה, רב תחומי עמל רמות באר שבע בניהולה של מטי בילו, מח"ט עמל אשדוד בניהולה של סיגל פנט, רב תחומי עמל יגאל אלון רמלה בניהולו של ברק פרידמן, רב תחומי עמל הולץ חיל האוויר בניהולה של שרית מלמד, רב תחומי עמל שבח מופת להייטק ולמדעים בניהולו של מקס סיון, רב תחומי עמל ב' פתח תקווה בניהולה של סיגל רוזן, רב תחומי עמל למדעים ולאמנויות חדרה בניהולה של אילנה שטרהל, רב תחומי עמל "שחקים" נהריה למצוינות ולמנהיגות חברתית בניהולו של אבי מנשס, רב תחומי עמל מדעים ואמנויות נהריה בניהולו של יגאל גושן, מח"ט עמל פסגות נהריה בניהולה של דורית חילאי. 
 
S

One Response to מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני העניקה תעודות הערכה ל-11 בתי"ס שדורגו בין בתי הספר הערכיים ביותר בישראל

  1. מאת איברהים:

    אפילו לא ביה"ס אחד מהמגזר הערבי.
    שנים קודמות שבתי ספר מהמגזר הערבי זכו בכך הייתה שתיקה רועמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *