קבלו את הכרזות המנצחות בתחרות כרזות ההסברה בסיוע AI של עמל!!!!

רוחב לניוזלטר

מאת: רפאלה בלס

היה זה חודש סוער, שבו התחרו עשרות כרזות יפהפיות זו בזו. ובכל זאת, לאחר שקלול החלטות השופטים והצבעת הקהל במדיה החברתית, יש בידינו את התוצאות המרהיבות של השביעייה הראשונה! 
מנכ"לית עמל, קארן טל: "התרשמתי מאד מכרזות ההסברה שעיצבו תלמידי עמל בעזרת כלי בינה מלאכותית. גאה מאד ונרגשת לראות את האכפתיות, את המעורבות החברתית, את הפרואקטיביות והיצירתיות השופעת של תלמידינו, שבאה לידי ביטוי גם ברמה הטכנולוגית הגבוהה בעבודה עם AI. ברכות לזוכים ולזוכות, ותודה גדולה לכל מי שלקח חלק בארגון התחרות החשובה הזו!"

"זה לא כל כך פשוט להיות כאן ילד"

ובמקום הראשון בתחרות הכרזות הרשתית בנושא הסברה במערכה, בסיוע בינה מלאכותית, זכתה הכרזה של התלמידה שירה ולדמן, מכיתה י' 5, הרב תחומי למדעים ולאמנויות חדרה!!
שירה עיצבה את הכרזה "זה לא כל כך פשוט להיות כאן ילד" אשר זכתה ב- 170 נקודות. כרזה יפהפיה ונוגעת ללב, הלימה מושלמת בין המסר הויזואלי למילולי, פונט "מגורען" שנבחר בקפידה, קומפוזיציה מצוינת, אווירה, רעיון מקורי.

וכך כתבה לנו התלמידה:  "הסבירו לנו בשיעור כיצד עובדת הבינה המלאכותית, רציתי לייצג בעבודה שלי את הילדים בעוטף עזה, אשר במקום לחוות את הילדות שלהם, התהפכה עליהם המציאות בבת אחת, והם נאלצו להתפנות מהיישוב שלהם בזמן שביתם נהרס על ידי ארגון טרור רצחני. המשפט שהצמדתי – "זה לא כל כך פשוט להיות כאן ילד" לקוח מתוך שיר בפסטיגל משנת 1997, ולמרות שעברו כ- 25 שנים מאז, הוא עדיין נכון.."
שירה תזכה בהשתתפות בקורס עיצוב בבינה מלאכותית, בהובלת אביתר אדרי מפאז מדיה, אשר נתן חסות לכל התחרות ואנו מאחלים לה הצלחה רבה! בטוחים שהידע שתרכוש ישמש אותה גם בעתיד ומקווים לראות ממנה עוד הרבה יצירות מקוריות!!

"ברכות מאירן"

במקום השני, עם 164 נקודות, צמד התלמידים סהר יעקב וליאם דוידוב מכיתה י' ברב תחומי עמל הולץ חיל האוויר, עם כרזה מחוכמת בכיתוב אוריינטלי שבחרו במיוחד לנושא זה – The West is Next – Greetings from Iran. ספרו לנו קצת על תהליך היצירה, ביקשנו, וכך הם אמרו: "בחרנו בסמל אירופאי מערבי ידוע ומוכר לכל – מגדל אייפל, צבענו אותו בצבעי דגל איראן – (ירוק, לבן, אדום) כדי לבטא את ידה הארוכה, ומיקמנו אותו בין המסגדים. לצורך הכיתוב, בחרנו בפונט אוריינטלי המציג אותיות אנגלית בסגנון המזכיר כתב ערבי". סהר וליאם יזכו בסדנת AI יצירתית לבחירתם, באדיבות אביתר אדרי. 

"Me too -
Unless you are a jew"

במקום השלישי עם 138 נקודות – יצירה מרגשת נוספת מהרב תחומי עמל חדרה למדעים ולאמנויות - פרי עבודתה של התלמידה עדי בוכמן מכתה י"א, אשר התייחסה לנושא הכואב של האלימות המינית ואילמות ארגוני הנשים בעולם –  "Me too – Unless you are a jew" . עדי בחרה בסמל בעל משמעות אוניברסלית המייצג אונס – המדוזה, יצור מיתולוגי אשר היתה קורבן לאונס. עדי תזכה במנוי חצי שנתי לצ'ט ג'פט 4 ולדאלי 3. 
עדי בוכמן חדרה מקום 3

 

וכך מספרת עדי: בחרתי למקד את העבודה שלי בנושא אונס ופגיעות מיניות. במיוחד עכשיו בתקופת המלחמה, תקופה מלאת חוסר ודאות ותהייה, חשוב לי להעלות את הנושא למודעות. המחשבות והחששות על מה קורה עם הנשים, הגברים והילדים שנמצאים כרגע בשבי חמאס, אינם מרפים. כשבחרתי נושא כל כך רגיש לעבודתי, היה לי חשוב להעביר אותו בצורה ברורה וחזקה, גם אם זה אומר שיהיה עלי להיות קצת בוטה בתוצאה. אונס זה דבר בוטה. כואב לי לשמוע על הסיפורים והזוועות שהשבויים עברו ולראות את הסרטונים האיומים שפורסמו. יצרתי את הכרזה הזו כדי להזכיר לכולם לא לשכוח את הזוועות שעברו, מגיע להם שישמעו את קולם, שיוציאו אותם מהגיהנום בעזה. כמו שכתוב בכרזה – העולם מקשיב בתשומת לב לסיפורי זוועות, פרט לזה שלנו. אנחנו פה כדי לעמוד ביחד כעם אחד, לעמוד על שלנו לא לשתוק. BRING THEM HOME".

 

וחביב הקהל הוא…

במקום הרביעי עם 134 נקודות - חביבת הקהל, הכרזה שזכתה במירב הקולות במדיה החברתית, היא כרזה של עמל טכנולוגי רמת דוד, שהכינו התלמידים סופי פניקשוילי מכיתה י"א ואוראל וקנין מזור מכיתה י' –  "אם אמות לעולם לא תדעו זאת" מקור ההשראה של הכרזה הוא שיר של יאנגבלד.
רמת דוד
מקום חמישי –  היום בו המוזיקה מתה, הרב תחומי חדרה (122 נק'), כרזה מס' 46
מקום שישי –  6:29 הזמן עצר מלכת כשאתם לא פה, הרב תחומי אופקים (112 נק'), כרזה מס' 19
מקום שביעי – 
גם אם זה יקח זמן, נביא את הניצחון ואת הביטחוןהרב תחומי כסרא סמיע (98 נק'), כרזה מס' 23

סמנכ"לית וראש מינהל פדגוגיה בתיה כץ: "אני רואה חשיבות רבה במעורבות הגבוהה של התלמידים והתלמידות בחזית ההסברה של מדינת ישראל בימים קשים אלו. מברכת את התלמידים על רצונם ויכולתם הגבוהה לשלב כלים טכנלוגיים לטובת מטרה ערכית בעלת חשיבות ממעלה ראשונה! יישר כוח גדול לכל התלמידים ובתי הספר המשתתפים!" 
זה המקום להודות למארגני התחרות ונותני החסות – תודה לאביתר אדרי מסטודיו פאז, לבתיה כץ ראש מינהל פדגוגיה, לצוות השופטים ממטה עמל ולצוות המומחים החיצוני, תודה לאנא וקנין על שקלול תוצאות ההצבעות, תודה לאורית להב ולרפאלה בלס על היוזמה וההובלה.

לצפייה בכל הכרזות, לחצו על הקישור הבא – תחרות הכרזות הרשתית בנושא הסברה במערכה, בסיוע בינה מלאכותית.

2 Responses to קבלו את הכרזות המנצחות בתחרות כרזות ההסברה בסיוע AI של עמל!!!!

  1. מאת יואב קוסן:

    יישר כח על היוזמה, ותודה למארגנות – מאוד רלוונטי!
    על הכבוד למנהלות ולצווית החינוך המלווים.
    כל הכבוד, הערכה וההתפעלות מן התלמידים המשתתפים!
    WOW גדול, וקבלת השראה מן הזוכים הסופר יצירתיים, מצויים במציאות, והמסוגלים לגבש ולהעביר מסר חדים באמצעות AI!
    מרשימים מאוד!

  2. מאת חגית רימוך:

    כל הכבוד על היוזמה המבורכת,שבה נטלו חלק תלמידי ותלמידות בתי הספר,לקחת חלק פעיל בהסברה על המערכה באמצעות כלי AI
    ברכות לזוכים ולזוכות,ולשירה ולדמן על זכייתה במקום הראשון בכרזה "זה לא כל כך פשוט להיות כאן ילד"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *